Sorry för toklångt inlägg. Hoppas att nån orkar ta sig igenom det ändå, för det behövs.
Hade egentligen inte tänkt nämna något om det här, men efter mycket om och men känner jag ändå att jag behöver mer support. Och vad är bättre på att ge det än denna tråd?
Är åter igen på botten p.g.a. stressen. Det är rent vidrigt. Det som hänt de senaste dagarna har golvat mig fullständigt. Kan inte gå in på några detaljer här, men jag står nu och vet att jag inte kan få betyg i kursen som går just nu och kommer behöva göra delar av den nästa termin - den termin som är värst av alla med antal tentor och "bokkunskap", och det hela beror på att någon annan satt mig i den sitsen (men jag får skulden för det). Har dessutom fått svar på senaste tentan, den måste jag göra om. Och så två kompletteringar som släpar (en från höstterminen, en nu).
P.g.a. den stressen det här ger äter jag vansinnigt dåligt just nu. Har helt enkelt ingen aptit, ingen lust att äta (dvs inget tvångssvältande, verkligen inte). Dagens matintag: Två minibaguetter med smör och ost, 3 apelsiner, två ananasringar, en näve fryst mango, 3 råa grillkorvar, nån deciliter naturell lättyoghurt. Och då har jag ändå varit på gymmet idag och borde vara hungrig. Men icke.
Inatt fick jag en rejäl ångestattack. Tog en hel del lugnande (inga farliga mängder, det skulle jag aldrig göra), sov ostört och har varit seg pga tabletterna hela dagen (ren tur att den här dagen varit föreläsningsfri). Men nu är tabletterna i det närmaste slut, och jag kan inte få ut några nya förrän om tidigast 10 dagar = ännu mer stress.
Om 10 dagar har jag ett inbokat läkarbesök. När jag ringde VC idag och sa att jag behöver träffa någon p.g.a. min stressnivå fick jag frågan "Och vad ska vi göra åt det då, tänkte du?"

. Lyckades dock övertyga om att jag åtminstone måste få komma in för ett nytt recept.
Imorgon ska jag ha ett möte med en lärare, vilket jag inte ser fram emot det minsta. Hon verkar redan ha bestämt sig för att allt är mitt fel. På onsdag ska jag ha möte med studievägledaren, för det här håller inte.
En del av mig vill bara hoppa av skolan för att slippa mer stress. Men det är ju inte vad jag egentligen vill.
Har liksom ingen lust att kliva upp på morgonen. Ingen ork att göra något annat än att pallra mig iväg till gymmet (för det är enda stället där jag kan koppla bort omvärlden för en stund). Ingen motivation att laga mat. Det enda som ekar i mitt huvud är "jag orkar inte mer, låt mig slippa". Men det funkar ju inte så. Jag kan inte lägga mig ner i sängen och låta bli att kliva upp. Måste orka, måste göra massa saker.
Har nog aldrig känt mig så kass förut. Min röst räknas inte, jag klarar inte av att göra tillräckligt, presterar inget vidare. Och jag vet inte hur jag ska få ordning på det.