Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Woop woop!Alltså tack för era tips om marklyften @snow och @Mineur ! Blev himla mycket lättare och roligare att lyfta idag när jag spände upp mig som en liten ballong och verkligen höll koll på rygg och ben. Så supermycket tack
(Och @LindgrenV , snart kommer mixgreppet fram för om några veckor med lätta vikter tänkte jag försöka lägga på lite mer)
Blä, skitfredag. Farmor på intensiven och min farbrors fru har fått en stroke.![]()
Blä, skitfredag. Farmor på intensiven och min farbrors fru har fått en stroke.![]()
Idag har varit en dålig beachdag, trots att jag sov djupt och bra hela natten har jag varit riktigt trött hela dagen och inte ens orkat gå ut genom dörren, inte har det blivit så bra mat heller. Sambon har varit ute med jobbet hela kvällen och jag hoppas att han orkar laga något när han kommer hem, annars blir det nog (en till) skål med popcorn för mig till kvällsmat.
Dax för Crossfitpass nummer 3!
Inte helt nöjd med att det är redan kl 9, pga trött.
Men, bara att göra. Laddat med två små pizzabullar, Kvarg med banan, blåbär och hallon. Och så kaffe och vatten. Ska väl gå detta med!![]()
Nu har pulsen gått ner och jag känner mig bara så jävla bra! Haha.
Fattar äntligen varför min sambo är så jävla fast när det gäller Crossfit. Det känns som att jag är på väg åt samma håll... Haha!
Kan varmt rekommendera det!![]()