Det jag gick var helt enkelt yoga anpassat för stora magar och onda bäcken, typsen andningsövningar med djupandning och mindfullness och halva klassen somnade
![]()
Det upplägget låter ju toppen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag gick var helt enkelt yoga anpassat för stora magar och onda bäcken, typsen andningsövningar med djupandning och mindfullness och halva klassen somnade
![]()
Vad blir månadens sista träningspass för er? Jag tror det blir en löptur för mig![]()
Det låter ju som att det skulle kunna vara någon allergi/överkänslighet av något slag? Spelar det någon roll vad det är för något du ätit?Är det förresten någon mer som blir lätt illamående och får ont i magen efter mat?
Inte något extremt, men jag blir lite lätt illamående, får lite ont i magen och magen känns spänd, och så känner jag mig liksom seg och tung.
Jag äter inga jätteportioner och kastar inte i mig maten, så det är inget sånt. Det blir alltid så efter de lite större måltiderna frukost, lunch och middag. Inte alltid efter mellanmål/kvällsmål.
Är det någon mer som har det så, alternativt har någon teori om vad det kan bero på? Ganska jobbigt att alltid behöva vila minst 2o minuter innan jag kan göra något alls![]()
En annan häftig grej var när han bad oss att sätta oss ner med benen rakt ut framför oss, och så sträcka oss fram och nudda tårna med fingertopparna. Jag var typ 12 cm från att nå fram, jag är hemskt o-vig verkligen! Då sa han att innan lektionens slut skulle han se till att jag kunde nå mina tår. Ja tjena tänkte jag, hur ska det gå till... Vi gjorde en övning till - en som stretchade ut ländryggen - och nästa gång han bad oss försöka nå tårna så var det lätt som en plätt! Helt sjukt! Där ser man hur mycket lite stretching kan göra, och hur tight jag måste ha varit i ryggen...
Det låter ju som att det skulle kunna vara någon allergi/överkänslighet av något slag? Spelar det någon roll vad det är för något du ätit?
Min månad slutade med 36h 10min loggad tid (inkl promenader) eller 13h 32min (exkl. promenader).
Dessutom vann jag buke-kilometer-utmaningen för Januari - Go me!![]()
Jepp, blir en badboll av glutenÄr du glutenintolerant?
Jag sväller upp, får sjukt ont i magen, tarmvred och får bo 2 veckor på toaJepp, blir en badboll av gluten![]()
Jag sväller upp, får sjukt ont i magen, tarmvred och får bo 2 veckor på toa![]()
Med resultatlistan i hand så, nä, det gjorde jag inte. Hade en dam och en herre efter mig.Skidlopp! Jag kom sist i korta klassen![]()