Idag har jag handlat mat, på något vis skäms jag alltid för mina fulla påsar med mat, påsarna består i princip bara av kvarg, keso, cashewmjölk,äggvita, gurkor, äpplen/päron, hallon, sötningsmedel till kvargen och ibland mjöl till bak och havregryn till gröten då det är så min kost ser ut. Så det är ju inga hemska saker eller onyttiga saker men jag köper liksom mycket av allt, typ 6 gurkor, massor av frukt, flera förpackningar kvarg, 3-4 påsar med hallon osv eftersom jag inte äter någon vanlig mat utan bara dessa saker. Men ändå skäms jag massor, som att jag inte borde köpa så mycket mat, som att jag är äcklig och tjock och värdelös och som att jag äter för mycket. Alltid när vi handlar får jag lust att dra ner på maten, skäms för att mina föräldrar hjälper mig bära upp mina tunga matkassar och sen känslan av att allt det där kommer att hamna i min mage. Super jobbigt. Någon som känner igen sig eller är det bara jag? Jag gillar själva grejen med att gå i affären det är sen när kassarna är fulla som det blir så jobbigt.