@cili och
@fryckan Tack för era svar, jag ska försöka att tänka så, jag handlar ju bara mat en gång i veckan så det är ju inte så konstigt om jag har två fulla påsar, och då är det ju även toapapper, tvättmedel och mediciner (måste hämta ut mediciner varje vecka) och saker till hunden i de där påsarna så det är kanske inte så hemskt mycket iaf. Grejen är den att mina kassar liksom är lika fulla eller fullare än mina föräldrars och de är ju två stycken men det jag då glömmer är ju att de för det första handlar helt andra saker än mig som kanske inte tar lika stor plats men innehåller mer kalorier, att mamma äter mat på jobbet varje dag och inte behöver laga lunch och att de småhandlar i veckorna när de behöver saker vilket jag oftast inte gör och att jag aldrig äter ute utan alltid äter hemma.
Jag ska också försöka tänka att det får vara ok med min lugna dag,tack för hjälpen med tankarna
@fryckan. Det är kanske ingen katastrof med en lugnare dag, kommer ju bara hinna gå ca 2 timmar totalt idag men jag rörde mig ju lite när vi handlade också. Hinner jag gå mer är det ett plus men annars får jag nöja mig med 2 timmar. Att det ska vara så svårt att ta det lugnt och att det ska vara så svårt att inse att man inte hinner, orkar eller kan gå exakt lika mycket varje dag. Dumma tankar. Igår var en bra dag som gjorde mig lugnare, då gick jag 3 timmar, sprang 2 km, tränade på gymmet, trimmade hunden och städade hemma så var ju igång hela dagen nästan och idag blir det inte alls så.