Nej, har mest kört Adriennes.Men då ska jag fasiken köra ett pass och prova, får se vad jag tycker sedan. Har du några andra tips på bra videor i ämnet som är "hårdare"?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, har mest kört Adriennes.Men då ska jag fasiken köra ett pass och prova, får se vad jag tycker sedan. Har du några andra tips på bra videor i ämnet som är "hårdare"?![]()
Jag har åkt 20 km skidor idag. Spåren var stenhårda och jag hade noll och intet fäste, så det blev mest stakning i ett flackt spår. Inte så jobbigt för pulsen men OK träning för armar, rygg och mage. Sen har jag promenerat en sväng med pålle medan min pojkvän red. De fick även galoppa en sväng på den stora, snötäckta ridbanan vid vårt stall och både häst och pojkvän tyckte att det vara askul (hästen t.o.m bockade lite men min kille har svinbra balans och satt kvar utan problem).
Film på favoritpojkarna(matte/flickvän är alltid lite nervös pga litar inte riktigt på någon av grabbarna, så de måste sakta av innan de hinner få upp farten, haha)
Det låter som när jag får mina astmaanfall. Luftrören förvandlas till sugrör. Mycket trevligt. Not.Nu är jag på väg hem igen. Kan lova att det verkligen var värt att boka av mina tänkta helgpass på gymmet för det här. Kunde inte må bättre psykiskt just nu
Fysiskt däremot... Igår fick jag av okänd anledning jättesvårt att andas in när vi kommit hem efter en sen middag ute. Det var verkligen skitsvårt att få in någon luft. Utandningar och att prata var inga problem. Det kom och gick lite, men försvann sen tillräckligt för att jag skulle kunna sova i alla fall.
Fick samma reaktion i förmiddags när vi kom in efter en hundpromenad.. Förstår ingenting, har aldrig reagerat sådär på någonting förut![]()
Men varför kommer det helt plötsligt, två gånger inom loppet av 12 timmar? Har ju aldrig fått sånna reaktioner förut :/De
Det låter som när jag får mina astmaanfall. Luftrören förvandlas till sugrör. Mycket trevligt. Not.
Mycket bra fråga men händer det igen så tycker jag absolut att du ska kontakta VC.Men varför kommer det helt plötsligt, två gånger inom loppet av 12 timmar? Har ju aldrig fått sånna reaktioner förut :/
Den enda gemensamma nämnaren jag kan se är att det kommit efter att vi klivit in i hans lägenhet, men jag är ju inte allergisk mot hundar eller nåt annat han har där inne. Och alla andra gånger jag gått in där, både före och efter, har det ju inte blivit så.
@Mineur hur har du råd med så många PT-pass?de kostar ju skjortan.