Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra dag som avslutades uruselt i ett hav av ångest. Great. Tack.
Beachigheten för dagen har bestått i 1,75h promenad, 0,75h ridning och 0,5h yoga. Det sistnämnda var.. sådär. Alltså jag blir sjukt uttråkad av sådan där långsam träning. Men samtidigt var det otroligt skönt för mina ömmande, träningsvärkstinna muskler. Får se om jag fortsätter med det. Knappast varje dag, men kanske ett par gånger i veckan eller så.
Veckan avslutar jag på 12h 16min 37sek aktiv tid, mestadels promenader men 4,5h utöver dem. Mycket nöjd!
Nästa vecka blir tuff att få in någon vettig träning alls då jag jobbar dubbelpass (9-22) mån, tis, ons, lör + sön. Tors + Fre "bara" 14-22. Hoppas på att kunna klämma in en löprunda, två cirkelpass, två simpass och en vända på gymmet i allafall. Alltid nåt. Kanske en sväng yoga också och så minst 30min promenad om dagen. Som sagt, alltid något.
Och så hoppas jag att mätningen på söndag innebär -4cm i midjan (önsketänkande) för då har jag nått mitt delmål nr2!![]()
Det regnade på migmen jag fick iaf ihop 3,2 km med barnvagnen framför mig
imorgon ska jag nog ta mig till gymmet och göra lite rehab där, det är ju ändå trevligare än att vara ensam hemma!
Hade mina softshell-kläder så jag klarade mig rätt bra. Det största problemet var att glasögonen blev blötaPissigt väder här med! Hämtade ett paket på vägen hem så jag fick gå en liten bit, typ 1,5 km. Dyngsur efteråt.Duktigt av dig att gå så långt ändå!
Hade feber på eftermiddagen och halsen gör så ooont. Promenad i typ en plusgrad och regn kändes inte helt optimalt. Ömkar i soffan resten av kvällen.![]()
Bra!Förresten, vet ni en sak? Jag tror att jag har accepterat min senaste diagnos nu. Jag var ganska anti först och ville inte ta till mig den och letade alla bevis för att jag inte hade den och kände inte igen mig i beskrivningar. Men nu VET jag och förstår och ser att den stämmer. Kan se saker från min barndom, mina tonår och som vuxen där allt verkligen pekar åt den här diagnosen, både stora och små saker. Det känns faktiskt så skönt att ha kommit till den insikten, och att det är helt ok att ha den diagnosen. Jag är inte en sämre människa för det, jag är ok i alla fall och det finns fördelar med att ha denna diagnos också. Allt är inte dåligt. En skön och viktig insikt.
Hade mina softshell-kläder så jag klarade mig rätt bra. Det största problemet var att glasögonen blev blötapå hemvägen hade jag regn och vind i ryggen så då tog jag en längre väg
Krya på halsen nu!