Vad betyder elliptical training?
Att man tränar på att vara ett klot?
Nä, det är som cili skrev. hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder elliptical training?
CrosstrainerVad betyder elliptical training?
Var tvungen att skicka ett meddelande och fråga om hon faktiskt var seriös när hon frågade@LindgrenV Haha kan förstå din mammas fråga. Men låter som en skönt händelserik och effektiv dag!
Om någon här funderar över att testa Lindahls nya kvarg med nötchokladsmak så kan jag säga: låt bli.
Den luktar som nutella, men smakar inte gott alls. Blev jättebesviken, och vet inte alls vad jag ska äta för nåt litet kvällsmål nu![]()
Jag har precis fastnat för de små citronsmakande burkarna, de är så himla godaJag tycker att den är rätt okej ändå. Men vaniljen är godare!
Ska dock försöka bli bättre på att äta naturell kvarg med bär och nötter istället... 150gramsburkarna är skitbra, och goda. Men jag vet inte... Försöker att inte käka så mkt sötningsmedel.![]()
Jag har precis fastnat för de små citronsmakande burkarna, de är så himla goda![]()
Haha, de tycker jag är minst goda!
Persika och vanilj gillar jag mest!
Ica har kommit med smaksatt lättkvarg också! Sötare, så mer kalorier. Smakade apelsin/mango idag och den var god. Har äpple i kylen med så den tänkte jag äta med äppelbitar och kanel![]()
Naturell med bär i är vansinnigt gottJag tycker att den är rätt okej ändå. Men vaniljen är godare!
Ska dock försöka bli bättre på att äta naturell kvarg med bär och nötter istället... 150gramsburkarna är skitbra, och goda. Men jag vet inte... Försöker att inte käka så mkt sötningsmedel.![]()
Naturell med bär i är vansinnigt gottDet är nog därför jag har svårt för dom smaksatta numera.
Undrar när det dyker upp kvarg i nåt koncept liknande risifrutti. Naturell med en bärbehållare intill![]()
Har ju inte provat kvargen utan att tillsätta grädde så med grädde smakar den lite som lemoncurd, typ. Eller jag tror det är lemoncurd jag menar i alla fallBaobabpulver smakar ju också typ citron så de passar bra ihop
Åh, vill prova dem! Finns bara citron och den med hallon på mitt ICA (där jag är stammis, det finns säkert på de större butikerna, haha).
Hur står det till med kolhydraterna i den? Jag räknar ju bara kolhydrater, inte kalorierÄter så lite mejerier som möjligt men kvargen är en enkel frukost
![]()
Naturell med bär i är vansinnigt gottDet är nog därför jag har svårt för dom smaksatta numera.
Undrar när det dyker upp kvarg i nåt koncept liknande risifrutti. Naturell med en bärbehållare intill![]()
Men, jag sa ju åt dig att krya på dig, inte tvärtom!Tjoho från sängen, har ingen röst, feber, ont i halsen och är full av slem.hoppas ni andra får en bättre dag!