cili
Trådstartare
Men jössesFast för mig sticker du ut! Du är rolig, klipsk och klok. Av alla medlemmar på buke är du en av de jag kommer ihåg mest. Du är speciell!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jössesFast för mig sticker du ut! Du är rolig, klipsk och klok. Av alla medlemmar på buke är du en av de jag kommer ihåg mest. Du är speciell!
Fy vad skönt att läsa att någon annan känner likadant när det gäller simning! Jag är också ganska dålig på det och blir fort trött och uttråkad (eller så blir jag trött för att jag blir uttråkad, jag vet inte riktigt), så jag har helt gett upp det som träningsform faktiskt. Kaaanske att jag masar mig ner i poolen på gymmet någon gång för att det är skönt, men aldrig igen med ambitionen att faktiskt få ett helt träningspass av det. Det funkar inte för mig.
Åh, jag trodde bara det var jag! Folk skuttar gladeligen ner i poolen och simmar en mil eller två och för mig kändes 35minuter som 4 timmar.Tänkte ge det ett försök till, vem vet, det kanske blir mirakulöst jättekul (men jag tvivlar)!
Eftersom vi har inläsningsdag imorgon (dvs inget schemalagt) har jag bokat in mig på ett Just Dance-pass på gymmet på förmiddagen. Börjar fundera lite över vad sjutton jag gett mig in på. Brukar ju vara rätt kass på att tolka rörelser när dom sker fort (vilket leder till stress och fullständig blackout i vissa fall). Men! Koreografin ändras med varje låt, så om jag inte hänger med så kommer det snart en ny låt där man börjar om från scratch igenDessutom borde det inte vara så himla många andra med vid den tidpunkten, hoppas jag.
Jag är likadan! Simning är ju sååå tråkigt, det tar en evig tid fram och tillbaka i bassängen bara. MEN jag har förstått att jag måste vara i rätt sinnesstämning, nästan som i trans liksom, då är det jätteskönt att simma. Helt tom i huvudet och bara köra runt, runt, runt och bli lite omtöcknad och trött av både ansträngningen och klordimmorna. Men det är ju inte jämförbart med annan typ av träning, där det händer saker hela tiden...
Får försöka mig på simmandet när jag är i en annan sinnesstämning och se om det funkar bättre!Jag VILL ju att det ska vara skönt och avslappnande.
OMG vad vi gått idag! Stack hemifrån vid 10-tiden, gick drygt 2 h (11 km) till Bondi beach. Badade i det härligaste vattnet, heelt kristallklart, djupt fort och lagom med vågor. Soltorkade. Åt lunch på ett veganskt ställe med olika pajer och juicer och grejjer. Blev supermätt. Gick en 6 km coastal walk från bondi beach till coogee beach (1,5 h). Jättevackert och vääldigt backigtBadade igen! Tog bussen tillbaka och gick dryga 3 km till (30 min) över harbour bridge sista biten hem. Hemma vid 17.45, puh! Härlig dag, men lagom slut i fötterna nu
![]()