Låter smarrigt! Jag brukade mixa banan med bär och sen ställa in i frysen så det blev helt fruset och sen ta fram en stund innan man skulle äta så det tinade lite och så blev det som glass
Tror jag i alla fall, kommer inte ihåg riktigt hur glass smakar men lite liknande
Gillar inte "vanlig" banan men när man mixade den med bär och frös in blev det gott Härligt sätt att starta dagen på med träningen! Jag började med en långpromenad i solen och med bra pod i öronen och njöt av det fina vädret. Är du ledig på dagarna eller pluggar du? Hur många dagar i veckan tränar du?
Ja, 1,2 kg ner var mer än vad jag trodde, trodde att jag antingen gått upp i vikt eller stått still i vikt eller max gått ner något hekto men nu senaste veckorna har vikten bara tickat på neråt. En del av mig är glad, eller rättare sagt, anorexin är glad. Men jag börjar bli lite orolig för jag har ju som sagt en massa saker att göra.
Det har blivit uppskjutet hela tiden för hästen har inga skor och trasiga hovar men nästa vecka börjar jag som medryttare och kommer vara med 2-3 gånger i veckan och göra stalljobb och rida, nu i veckan och nästa vecka är det jobb med slutarbetet i skolan, hundkurs i 2,5 timmar varje onsdag och då är man är iväg 3,5 timme, möte på psyk varje vecka, hundpromenader 3 ggr/dag och tävling både fredag och söndag den här veckan och även söndag nästa vecka och jag måste ju orka allt.
Och drömmen är att skaffa en bordercollie, har allvarliga planer på det men om jag inte klarar att hålla vikten så är det ju jätte dumt att skaffa en valp. För om det går så långt som det gjort förut så får jag ju rörelseförbud vilket jag brukar ignorera men jag orkar ju tillslut inte gå lika långt och tappar jag kontrollen helt hamnar jag ju på sjukhuset.
Jag tycker jag äter bra eller rättare sagt att jag äter mer än vad jag borde och mer än vad som är normalt, men ändå går jag ner i vikt. Det går inte ihop sig riktigt i huvudet.