@Ninnurur Kram på dig! Tycker du kämpar så himla bra men bakslag och tillfällen då man mår skit måste nog komma de också. Man kan inte vara pepp och på hugget jämt, speciellt inte när det känns som om allt går fel. Men om det varit så svårt för dig i hela ditt liv, sedan tonåren, att gå ner i vikt så håller jag med ovanstående om att det kanske är nåt som är knas i kroppen? Förstår dock till fullo om du inte är så sugen på att knata till sjukhuset...
Och
@cili, vilken jäkla skit att de inte lyssnar på dig! Usch vad sur jag blir. Jag har sett allehanda misstag på nära hand från vården och jag blir så matt. Nej de är inga maskiner, ja de kan också fela. Men de jobbar med riktiga människor och våran hälsa, och det är en ganska så viktig sak. Hoppas du orkar kämpa på ändå!
KL
Spelade badminton ikväll och vid ett tillfälle lyckades jag pressa mitt knä så det trycktes för långt bakåt.

Äcklig jäkla känsla alltså! Gör lite ont men inte så farligt, värst är instabiliteten. Nu är det uttänjt igen och jag får passa mig när jag går, det trycks lätt bakåt igen känner jag. Jag som varit så duktig och lärt mig att både gå och stå på ett sätt som inte översträcker knäna! Nu får jag överdriva och verkligen knäa. Fnöööööö....
Så hej på er, bakslagsklubben.

Kan säga att jag skiter i att knäna gör ont nu. Ska intala mig att det bara är som träningsvärk för jag måste träna upp dem, det här går ju inte. Det gick ju över på en vecka denna gång (fast är fortfarande väldigt ömt om jag visiterar knäna).