Är det någon som har en stor grop jag kan få krypa ner i, och täppa igen med jord och sten? Känns som det behövs idag
Jag har väl ätit ganska bra (gröt till frukost, tomatsoppa + två knäckebröd till lunch, en vegetarisk hamburgare med bröd till middag) och har rört mig relativt mycket (8 km promenad med hundarna, ridit en häst) men det mesta har ändå bara varit katastrof.
För det första så kan jag inte rida. Alls. Jag har liksom ingen kontroll över ponnyn när hon har vilat en dag, då spårar allt ur och jag känner mig sämre än sämst.
För det andra så har jag världens sämsta kontakt med hundarna. De flänger och far i andra ändan av kopplen, sliter armarna av mig och är skitjobbiga. Jag vet ATT det är jag som (inte) gör något som är orsaken till deras värdelösa promenadbeteende, men jag vet inte VAD och hur jag ska kunna få ordning på det.
För det tredje så är jag tjock, ful, äcklig, konstig och i stort sett alla negativa adjektiv som finns.
För det fjärde så går precis allt i mitt liv åt helvete just nu, och det mesta är sånt jag inte kan kontrollera. Det bara spårar ur mer och mer för varje dag som går.
För det femte så är det planerade kvällsmelliset en semla och ett glas mjölk. Och jag har ingen aptit över huvud taget, jag vill inte ha något onyttigt som en semla, och jag känner mig dålig som känner så eftersom det bara är en semla och jag måste utmana mig själv om jag någonsin ska kunna bli fri från de ätstörda tankarna. Men jag vill verkligen inte, och då känner jag mig kass som inte vill. Herregud, det är en semla. Inte en fettinjektion.
Så, den där gropen, någon som har den?