Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tusan blev det redan 96 sidor i denna tråd??![]()
Knö ner papper i dem om inte skotorken har tillräcklig effekt!Mina skor är så blöta att de skulle sjunka direkt i en sjöVar inne i egna tankar och sen sa det plums när jag var ute och gick.
Desperata försök med skotorken nu för annars blir det jobbigt i morgon bitti.
Knö ner papper i dem om inte skotorken har tillräcklig effekt!
Lägg dem i en påse med ris!Det är plan B.. borde nog ha en plan C med.. *fundera*
Hur många ska kolla in ninja warrior imorrn? Jag är grymt impad av dem som vågar ge sig på den banan!![]()
Svensk version!Har sett en del klipp och tycker att det ser hur grymt ut som helst, skulle vara häftigt att klara av något sådant. Är det en svensk version eller visar de den amerikanska?
Det låter skönt!50 minuter yoga på gymmet idag.
Nu äter jag en macka med smält ost samt dricker varm choklad gjord på mjölk+kakao+vaniljsocker+kokossocker. Himla gott!
Ska värma bort det sista slemmet i bihålorna tänkte jag, det har lossat en del under yogan skönt nog.
Svensk version!min pt var lite lätt sur över att hon är trasig i kroppen så att hon inte kund söka för att vara med
![]()
Nej jag är väl inte slöt för övertygad om att någon kommer klara detHäftigt! Trodde faktiskt aldrig att det programmet skulle få en svensk version, kanske har jag för höga tankar om svårighetsgraden på banorna eller för låga om hur många svenskar som är så komplett tränade.
Nej jag är väl inte slöt för övertygad om att någon kommer klara detmen det ska ändå bli kul att se!
Kanal 5 kl 20 imorgon. Har ingen aning om hur deras playversion funkar.Hade också velat se det, vilken kanal är det som visar det? Räknar inte med att kunna se det härifrån eftersom det är ett köpt koncept, men skadar ju inte att prova![]()
Kanal 5 kl 20 imorgon. Har ingen aning om hur deras playversion funkar.
Men det är ju en svensk produktion så då kanske det går?Tack! Deras egna program funkar bra att se, men de (ingen) brukar ha rättigheter att visa program köpta på licens utomlands.