Beach 2016 II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tipsa mig om den ultimata sportbh:n! Har en från Swegmark som jag gillar men när jag letar efter en ny verkar inte den finnas längre. Den har breda band och inga spännen någonstans, och inga jobbiga inlägg som trillar ur i tvätten.

Ja har sömlösa sportbhar från Stay in place och Röhnisch - bästa ever!
Röhnisch ser ut så här (Hittade bara bild på en ful rosa.. mina är INTE rosa.. :p )
229663157_565f11cf-122c-48a5-92e4-17546ddca001.jpg

Stay in place som jag har ser liknande ut, men tror att dem har gjort om sina lite..

Tipsa mig om den ultimata sportbh:n! Har en från Swegmark som jag gillar men när jag letar efter en ny verkar inte den finnas längre. Den har breda band och inga spännen någonstans, och inga jobbiga inlägg som trillar ur i tvätten.

Jag har bara Nike pro rival sportbhar. Extremt mjuka, sköna och med bra support! Älskar dem :D

Igår cyklade jag 90 min i skogen och vågade utmana mig över läskiga bäcken som jag konsekvent har bangat i flera år:banana:.
I morse tog jag bilen till grannbyn och sprang en runda där. Där fanns det släta fina stigar minsann!

Abecita. Jag har Kimberly för att den har spänne + vanliga bh-storlekar (typ S, M, L funkar inte för mig). Vill man ha utan spänne så finns det också.

Igår cyklade jag 90 min i skogen och vågade utmana mig över läskiga bäcken som jag konsekvent har bangat i flera år:banana:.
I morse tog jag bilen till grannbyn och sprang en runda där. Där fanns det släta fina stigar minsann!

Jag har en från new body, inga spännen och sitter bra. Nu har jag så små bröst att jag egentligen inte behöver ha sportbh (har s i min och den är egentligen lite stor), men jag är nöjd. Men har man större bröst än mig så vet jag ju inte hur passformen är.

Jag kräks snart på mitt jobb, tur att det "bara" är ett sommarjobb och inget jag ska göra alltid. Arbetstiderna passar inte mig alls, och jag blir galen på att vara trevlig hela tiden, särskilt idag när jag fick en riktigt rå-utskällning av en missnöjd kund.

Tur att jag inte hade som mål att röra mig varje dag i juli, för juli var en katastrof. Jag lyckades hålla det okej första två veckorna, sen skadade sig hästen samtidigt som värmen kom, och med den en massa sociala aktiviteter som bara händer på sommaren. Och jag kommer ju aldrig ifrån jobbet, det blir så sabla sent varje dag jag jobbat.

Nu var jag ledig söndag-måndag, jag och ponny var ute en timme i söndags och lite mer igår. Idag var planen att rida efter jobbet, men idag har varit värsta dagen på hela sommaren nästan, så någonstans runt halv sju insåg jag att det inte skulle gå. Det är då jag önskar, mer än nånsin, att jag hade haft hästen hemma och i alla fall sluppit bilresan. Jag mår så mycket bättre psykiskt när jag rider, men jag blir så trött fysiskt av jobbet. Idag hann jag inte ens dricka förrän halv fem, börjar tio. Att äta var inte att tänka på.

Har nu sprungit 5 kilometer för första gången i mitt liv. Tog 46 minuter. :angel: Men jag är jävligt nöjd ändå. Och det kändes väldigt lätt, körde lite intervaller också i mitten, så jag fick upp tempot lite. Blykänslan i benen kom först vid sista kilometern.

Nu äter jag godis. Varit så sugen hela dagen.

Har nu sprungit 5 kilometer för första gången i mitt liv. Tog 46 minuter. :angel: Men jag är jävligt nöjd ändå. Och det kändes väldigt lätt, körde lite intervaller också i mitten, så jag fick upp tempot lite. Blykänslan i benen kom först vid sista kilometern.

Nu äter jag godis. Varit så sugen hela dagen.
Grymt bra jobbat! :banana:

Var peppad som fasen inför kvällens träning men motivationen dog när yngsta dottern tog 45 min på sig att somna så vi hann bli trötta...:grin::banghead:
MEN vi gick ut och körde 20 min jobbig styrka ändå! :D

Ikväll tror jag det får bli en löprunda på ca 7 km. Har ju som mål att springa milen innan sommaren är slut :p

Hästen fick ett träningspass ändå igår så idag blir det longering, alltså ingen ridning :)

@FengurLaugar Du verkar hålla igång du! Bra jobbat! :D

Har mer tid nu när jag har semester så har faktiskt klarat träna 2-3 dagar i veckan plus löpning, ridmin och promenader i snart fyra veckor :D Hur det blir när verkligheten kommer ikapp med jobb och dagis är en annan femma :angel: Men nu har jag börjat och hoppas jag kan ta mig tid 20 min två dagar i veckan för styrketräning även sen.

Jag hade bästa (och svettigaste) träningspasset på länge imorse! :banana:100% fokus och fick sån endorfinkick när jag pushade genom nya barriärer... Lifter's high :D Livet är allt bra fantastiskt ändå! Trots en massa pågående saker runtomkring, vi måste flytta nu så fort som möjligt, leta boende, ska resa bort två veckor mitt i allt, köpa bil, jobba såklart osv. osv. så känner jag mig trygg i att allt kommer att ordna sig

Har mer tid nu när jag har semester så har faktiskt klarat träna 2-3 dagar i veckan plus löpning, ridmin och promenader i snart fyra veckor :D Hur det blir när verkligheten kommer ikapp med jobb och dagis är en annan femma :angel: Men nu har jag börjat och hoppas jag kan ta mig tid 20 min två dagar i veckan för styrketräning även sen.
Låter som en perfekt möjlighet att få in träningsrutiner, som du tagit tillvara på :up: Jag tror på dig!

@Kiwifrukt . men vad ÄR det för ställe du är på egentligen!? :eek: Låter ju helt vansinnigt att inte ens kunna dricka och äta - det är bara inte vara okej (eftersom du jobbar mer än 2-3 timmar liksom....)

@Kiwifrukt . men vad ÄR det för ställe du är på egentligen!? :eek: Låter ju helt vansinnigt att inte ens kunna dricka och äta - det är bara inte vara okej (eftersom du jobbar mer än 2-3 timmar liksom....)

Det kommer liksom folk hela tiden, och vi är för få i personalen, så det går inte att gå undan och äta. Plus att det bara är jag som kan stå i kassan på vårt skift, så jag blir låst där. Det är ganska okej fram till typ 12, men då är jag ju inte tillräckligt smart/hungrig för att äta, och sen är det typ kaos till fem-tiden på eftermiddagen. Men igår var i särklass värsta dagen, idag var bättre även om det blev sent idag också. Idag hann jag dricka i alla fall. Men det är rätt skönt att det bara är helgen kvar nu, och sen nästa vecka innan det stänger. Dock var det stendött förra året, så de som har hand om det har ändå tagit i lite när de gjorde schemat, men helt plötsligt började folk komma och då blev vi för få.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
93 343
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka