Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt OT i denna tråd men jag måste skriva av mig någonstans. Min katt försvann för tre veckor sedan, hon rymde när hon var hos kattvaktenInget spår av henne och vi är jätteledsna. Men så idag skrev en person i en facebookgrupp att det strukit omkring en katt som ser ut som henne i ett område som ligger ca 1,5 mil från där hon rymde. Så nu är jag alldeles skakig och vi ska åka och kolla om vi kan se katten och ifall det är hon... Håll tummarna är ni snälla
Det är inte säkert att det är hon men chansen finns...
Håller tummarna!! En av mina kursare som delade ditt inlägg (Malin) sa att hon hade delat vidare i andra grupper också. Så om det inte är Sessan den här gången så är det många ögon som spanar efter henne!
Helt OT i denna tråd men jag måste skriva av mig någonstans. Min katt försvann för tre veckor sedan, hon rymde när hon var hos kattvaktenInget spår av henne och vi är jätteledsna. Men så idag skrev en person i en facebookgrupp att det strukit omkring en katt som ser ut som henne i ett område som ligger ca 1,5 mil från där hon rymde. Så nu är jag alldeles skakig och vi ska åka och kolla om vi kan se katten och ifall det är hon... Håll tummarna är ni snälla
Vad mysigt!Tog oss en promenad allihop igår! Eller jag och hunden gickMaken red unghästen, äldsta dottern red den min häst som jag höll i grimskaft och yngsta dottern satt i vagnen
Så roligt att ta sådana turer! Vi får skaffa två hästar till om några år så alla fyra kan rida
![]()
Verkligen trist @Sleepan , hoppas det gör susen att vara hemma och vila! Bihåleinflammation är ju inte det skönaste direkt.