Beach 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Världen motarbetar mig just nu... :p Först blev jag sjuk, sedan tog ongen vid och blev sjuk, lagom tills hon börjar bli frisk blir maken däckad av feber. Nåja, det blir nog bra förr eller senare. :D

Världen motarbetar mig just nu... :p Först blev jag sjuk, sedan tog ongen vid och blev sjuk, lagom tills hon börjar bli frisk blir maken däckad av feber. Nåja, det blir nog bra förr eller senare. :D
Känns lite samma här gällande världens motarbete, även om vi bara är i början: barnet ligger just nu febervarm i mitt knä och sover och jag känner i svalg och örongångar att något är på gång. Så jag faller troligtvis på målsnöret :meh:

Sååååaatteehh, dagen kan väl bara bli bättre! :up: :D Är liksom glad att jag kom ihåg att klä på mig iaf, haha.

Jag känner med dig alltså! Jag har faktiskt glömt att sätta på mig trosor när jag gick till jobbet en gång... :crazy: Tur man jobbar i byxor.

Måste hoppa in här igen för dessa sista 4-5 kilona hänger kvar än :mad:

Idag blev det kvarg, yoghurt och bär till frukost, potatis och en kåldolme till lunch och våfflor med grädde och sylt till middag. Middagen var ju inge bra men övrigt helt okej! Har nyss stått en halvtimme på crosstrainern och fredagsmyset med familjen blir grönsaker och dipp :)

I morgon är planen ett dressyrpass på ena hästen, lek på Leos lekland och promenad/löptur (beror på vädret vilken av dom).

Fick en Fitbit i födelsedagspresent och den är toppen!

Jag har varit på core! Det är riktigt skönt att komma igång med ett träningspass på lördag morgon :) Tre pass på Friskis den här veckan, riktigt nöjd med det.

Nu ska jag ta det lugnt hemma en stund, yoga lite, sen blir det stallet i kväll.

Varit ute och slirat omkring i snön i två timmar, bitvis gick det att springa där det var skoterspår, men det var mycket slask och gegga. Nu ska jag till stallet och hästvakta Q, som förhoppningsvis står kvar i hagen trots blåsvädret.

Sista PT-passet var idag och jag tycker faktiskt det är skönt att det är över:o Det blev lite intensivt där ett tag och jag tröttnade lite...

Har gått 13 km idag och lär väl gå 3 till eftersom jag måste hämta cyklen:p

Varit ute och slirat omkring i snön i två timmar, bitvis gick det att springa där det var skoterspår, men det var mycket slask och gegga. Nu ska jag till stallet och hästvakta Q, som förhoppningsvis står kvar i hagen trots blåsvädret.

Lite OT men jag har också haft en Q som hade en tendens att ta sig ut ur hagen.. :p

Ni som har koll på endomondo och utmaningarna!

Mamma och jag har en gåutmaning som startar idag och jag gick min första runda för tre timmar sen. Men den registreras inte i utmaningen. Är det fördröjning, hur lång i så fall? Eller har jag gjort något fel?

Ni som har koll på endomondo och utmaningarna!

Mamma och jag har en gåutmaning som startar idag och jag gick min första runda för tre timmar sen. Men den registreras inte i utmaningen. Är det fördröjning, hur lång i så fall? Eller har jag gjort något fel?
Kolla så att du satt starttiden till 00.01 idag, annars kan det vara så att den startar senare under dagen (beroende på när du skapade den).

Min fick 2m högt staket till slut.. :angel: (hoppade trådstaket..)
Var en väldigt skarp och tuff häst.. Vad har du för stam på din?
Det är en kompis häst som jag vaktar lite då och då, efter Quidam de Revel. Inte så våldsamt skarp av sig, men med en otrolig förmåga att hitta på hyss.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
279
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 299
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 655
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 846
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka