Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kom inte så långt innan stigen var bortplanterad på ett hygge, men det finns några tänkbara hållpunkter att leta vid längre fram, den ska passera både kommungränsen och en bäck och nån sjö.
/stigdetektiven
Hoppas blåsan ger med sig @WS6 så att du kan spela för fullt!
7 rejält backiga mil på cykel i hyfsat tempo = ingen träningsvärk.
5 km löpning i lugnt tempo = invalidiserande träningsvärk. Den kom smygande igår och är hemsk idag. Att resa/sätta sig är rent vidrigt. Stackars jäkla benmuskler som blev utsatta för ett Vårrus
Men man får ju perspektiv på det där med att man blir bra på sånt man tränar. Med andra ord ska jag nog springa lite oftare än vad jag gjort hittills![]()
I morse sa den "LO" och slocknade....Den har vart lite knäpp det sista efter smällar från barnen och antagligen dåligt med batteri.
Tur att den inte sa "LOL" i alla fall. Det hade gjort mig lite kränkt att få ett sådant svar från vågen!![]()
Det kan ha att göra med att jag gick i en del backar igår också, så det retade muskelstackarna ännu merHaha, är det så illa alltså? Heja dig!![]()
Ååh vad störigt när något man laddat för inte blir av! Hoppas du hittade något annat utlopp för all peppMögjävlaskit motståndarlag!!!![]()
Matchen är inställd för motståndarlaget inte får ihop spelare..
Så vi vinner på wo.. MEN JAG VILL SPELA!! Jag är taggad för match! Jag har utplånat en ond blåsa för att vara fit for fight för match ikväll!! Ooohh så jävla irriterande!!
![]()
![]()
@zassoo Vad händer i slutet av juli som gör att du måste springa en massa då?
Mvh Nyfiken
@FengurLaugar Herregud jag blir alldeles trött av att läsa om din onsdag! Inte undra på att du inte hann springa också!![]()