Beach 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Emtherlia = Milleyas på insta
Nixehen = narcuruni på insta
GoLightly = atunaat
Imrahil=elinsignemaria
Cili - idakck
zassoo = sofiajohanna1

@Chili Jag kollade på vilka jag följer och det är få som är vanliga Svenssons som samtidigt bara lägger ut träningsbilder. Och med få menar jag ingen :p Men jag gillar ptfia, marathonemma, sparkibaken, j_swica, lofsans mfl. Jag gillar att få träningsbilder blandat med mat, vardagsliv mm. Ett tips är att om du hittar någon du gillar, kolla vilka personer den följer i sin tur :)

Idag är tålamodet kort. Känner mig stridsfärdig, typ :D Hej mens. Planen är att äta ordentligt för att hålla energin uppe, försöka hålla mig borta från diskussioner och sen köra järnet på kvällens träningspass för att ladda ur :p

GoLightly = atunaat
Imrahil=elinsignemaria
Cili - idakck

Sen är ju frågan om man blir så träningsinspirerad av att se på kattbilder :angel:

Jag kör på i bakgrunden just nu, mitt liv är helt galet fullspäckat en vecka framöver. Har i alla fall kört bodypump i tisdags, och ska gå en del idag. Var hos massören igår och fick beröm för att jag blivit rörligare (samt tre nya frön i öronen, denna gång ska dom hjälpa mina lungor, bröstmuskler och knän :D)

Frön i öronen? O_o

GoLightly = atunaat
Imrahil=elinsignemaria
Cili - idakck
zassoo = sofiajohanna1

@Chili Jag kollade på vilka jag följer och det är få som är vanliga Svenssons som samtidigt bara lägger ut träningsbilder. Och med få menar jag ingen :p Men jag gillar ptfia, marathonemma, sparkibaken, j_swica, lofsans mfl. Jag gillar att få träningsbilder blandat med mat, vardagsliv mm. Ett tips är att om du hittar någon du gillar, kolla vilka personer den följer i sin tur :)

Sagt och gjort. Med avstamp hos ptfia och lofsans kittade jag mitt instaflöde men galet många nya bekantskaper. :D Allt från träning till veganska recept. Najs! Tack för tipsen. :) Nu ska jag äta min supergoda medhavda broccoli- och fetaostpaj till lunch. Försöker sluta med knäckemackor på morgonfikat men en frukt som ersättning är inte lika mättande... :cool:

Sagt och gjort. Med avstamp hos ptfia och lofsans kittade jag mitt instaflöde men galet många nya bekantskaper. :D Allt från träning till veganska recept. Najs! Tack för tipsen. :) Nu ska jag äta min supergoda medhavda broccoli- och fetaostpaj till lunch. Försöker sluta med knäckemackor på morgonfikat men en frukt som ersättning är inte lika mättande... :cool:

Härligt! Och vad gott med paj :d

Här är det typ storm och jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå eller springa en runda i eftermiddag...:confused:
Här var det typ storm hela förmiddagen men nu har det mojnat sedan någon timme och molntäcket har spruckit upp. Känns som en seneftermiddag i mitten av mars. Galet! Hur som innebär det väl att jag troligtvis kan ge mig ut och springa i kväll...

Nu ska jag ställa undan min ihoprörda chokladkräm :o och fortsätta med yogapasset som min needy dotter satte käppar i hjulet för ("sitta mammas knä lite" kommer hon och säger när jag sitter i skräddarställning :rofl: :love:) i förmiddags. :D Men nu ligger hon och snarkar i sin myshörna så gott.

GoLightly = atunaat
Imrahil=elinsignemaria
Cili - idakck
zassoo = sofiajohanna1
snow = wintersnowdrift

@cili Jag älskar dina kattbilder!!

Ikväll var det jympa! Kul och peppigt och låren fick jobba :D

Och just det, om det är någon som har börjat på Yoga camp och tycker att det är långsamt och inte speciellt jobbigt i början så kan jag säga: Vänta bara. Det blir jobbigare. Men man blir också så mycket starkare! Dag 27 idag för mig.

@zassoo Vad härligt det låter med yoga camp! Jag är sugen på att börja och skulle väl egentligen kunna göra ett nytt försök med 30 days, men avvaktar tills jag "flyttat" klart (" " eftersom det bara är jag som ska flytta, inte mina möbler :D).

Den här veckan blev det visst Sh'bam-vecka. Gick på ett pass i tisdag, lagom efter måndagens mördarpass och sen var det ett extrainsatt pass idag som passade bra eftersom jag inte fick styrketräna med mina nyvaccinerade armar. Kul är det också!

Jag har införskaffat en medicinsk korsett, med den på minskar min smärta från 8 till 4-5 när jag går (korta sträckor iaf). Så happy! Dessutom har all snö försvunnit här på ön så jag behöver inte vara livrädd för att halka och slå mig fördärvad om jag går ut. Så nu är förhoppningen att börja kunna gå nån kilometer om dagen iaf och stegvis trappa upp efter förmåga (i kombination med smärtstillande). Läkaren har skickat en remiss till ortoped på lasarettet så får vi se vad denne säger sen.

... Men herregud vad frustrerad jag är på att inte kunna träna. Simma, gymma, yoga.. Bläää!

Alltså vissa dagar. Vaknade i natt av att jag bet mig i kinden vilket gör ont nu. När jag gick upp kom jag på att jag aldrig bakade ut bröddegen jag gjorde igår, som skulle blivit en jättegod limpa med morot och havregryn. :banghead: Bara att kasta eftersom den stått i rumstemperatur. Ungefär vid jobbet inser jag att jag aldrig borstade tänderna idag. Helt jäkla förvirrad alltså.

Sååååaatteehh, dagen kan väl bara bli bättre! :up: :D Är liksom glad att jag kom ihåg att klä på mig iaf, haha.

• Gilla
Reactions: WS6
Det blev inget yogapass förrän till kvällen för barnet vaknade ju någon minut in i passet. Och i går kväll var både sambon och jag jättetrötta efter att inte ha fått sova ordentligt på natten så det blev varken löprunda eller styrketräning. Det går bra nu med mina dubbelpass! ;)

Idag var det inte ilska, gråt och tandagnisslan på PT-träningen :D
Har en sträckning som spökat lite så idag körde vi inte så mycket på ben, istället fick jag testa på kettlebells, körde nya övningar på TRX-banden och så fick jag göra någon repklättringsvariant. Jobbigt men kul!

Särskilt kettlebellsen för det hade jag inte testat innan.

Idag är det veckans tredje och sista crossfitpass för min del. Sen blir det tre jobbpass i helgen. Wohoo :p

Kanske masar mig ner till jobbets löpband imorn också, men... Tja. Tvek :p

GoLightly = atunaat
Imrahil=elinsignemaria
Cili - idakck
zassoo = sofiajohanna1
snow = wintersnowdrift
Sleepan = Sofiag88

Dåligt med träningsbilder hos mig med, men man kan ju alltid bli bättre på det :p

Varför sova till kl14 när man kan vakna 12.30? (När man somnade vid 07 efter jobb hela natten..) :cautious: :meh:
Idag ska jag rida 3 hästar, motionera 2, ev gymnastikhoppa den ena och sen rida för tränare med pålle :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
279
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 299
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 655
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 846
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka