Beach 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har haft progress-bilder i tråden tidigare och för mig är det helt okej.
Men, om det inte är det för alla får det ju vara så.

Precis som @cili har jag blivit förkyld, men i mitt eget fall vet jag precis varifrån det kommer och källan heter Herr Pojkvän. Det var förmodligen därför jag kände mig lite hängig och tung under söndagens löppass, och även om jag är långt ifrån dunderförkyld så har jag ställt in dagens träning. Jag vill inte bli sjuk till denna helgen!

Ska känna efter lite imorgon och se om jag kanske ger mig ut på ett lättare löp-pass av något slag, men annars får det vänta till torsdag eller kanske till och med nästa vecka. En vecka utan träning har väl aldrig dödat någon? Min hjärna säger definitivt emot på den punkten och har en massa ångest att komma med, men jag känner den rätt väl vid det här laget och har lyckats ducka för de flesta attackerna såhär långt.

Precis som @cili har jag blivit förkyld, men i mitt eget fall vet jag precis varifrån det kommer och källan heter Herr Pojkvän. Det var förmodligen därför jag kände mig lite hängig och tung under söndagens löppass, och även om jag är långt ifrån dunderförkyld så har jag ställt in dagens träning. Jag vill inte bli sjuk till denna helgen!

Ska känna efter lite imorgon och se om jag kanske ger mig ut på ett lättare löp-pass av något slag, men annars får det vänta till torsdag eller kanske till och med nästa vecka. En vecka utan träning har väl aldrig dödat någon? Min hjärna säger definitivt emot på den punkten och har en massa ångest att komma med, men jag känner den rätt väl vid det här laget och har lyckats ducka för de flesta attackerna såhär långt.
Ta den vila du behöver! Har du något lugnt du tycker om att göra som du inte hinner/prioriterar annars?

Usch, krya på er era förkylda stackare!
Tycker det räcker med sjukdom för oss här nu!

Själv är jag täppt fortfarande, men annars okej. Har dock mått skit idag. Illamående och sliten.
Dock varit hos kiropraktor.
Har tydligen någon slags skolios och en rygg som aldrig kommer vara riktigt rak, men helt okej. Typ :p
Nåja. Blir fortsatta besök framöver iaf. Tur det är via landstinget och bara kostar 80 kr gången!

Imorn blir det löpning med en vän!

Usch, krya på er era förkylda stackare!
Tycker det räcker med sjukdom för oss här nu!

Själv är jag täppt fortfarande, men annars okej. Har dock mått skit idag. Illamående och sliten.
Dock varit hos kiropraktor.
Har tydligen någon slags skolios och en rygg som aldrig kommer vara riktigt rak, men helt okej. Typ :p
Nåja. Blir fortsatta besök framöver iaf. Tur det är via landstinget och bara kostar 80 kr gången!

Imorn blir det löpning med en vän!

Jag skulle ha en mycket trasig kropp med enorm smärta utan min kiropraktor, han är guld värd! Men jag får hosta upp lite mer än 80 spänn för mina besök.. :p Men det är det lätt värt!

Jag skulle ha en mycket trasig kropp med enorm smärta utan min kiropraktor, han är guld värd! Men jag får hosta upp lite mer än 80 spänn för mina besök.. :p Men det är det lätt värt!

Jag har aldrig gått hos någon innan, men tror det är bra det här.
Och ja, klart det är värt mer än 80 om kroppen håller sig bra! :)
Han ville sätta akupunkturnålar i mig också, men det fick han inte. En annan gång kanske... :p / Mvh nålrädd

Jag har aldrig gått hos någon innan, men tror det är bra det här.
Och ja, klart det är värt mer än 80 om kroppen håller sig bra! :)
Han ville sätta akupunkturnålar i mig också, men det fick han inte. En annan gång kanske... :p / Mvh nålrädd

Känns det bra så kör på! :up:
Jag har gått till kiropraktor i 12 (!) år.. Samma klinik hela tiden men två olika kiropraktorer, båda lika duktiga men bättre personkemi med han jag går till nu! :) När min kropp är som bäst räcker det med ett besök varannan/var tredje månad, men alla som håller igång med diverse sport/hästar vet att det händer lite olyckor då och då.. :p Så det blir ofta besök någon/några gånger i månaden.. :angel:
Akupunktur är jag också lite så med, är inte nålrädd men nae.. Kanske om 10 år.. :D

Ang progressbilder så tycker jag att sånt är rätt kul, men det verkar vara flera som mår dåligt av det så då är det väl bäst att låta bli.

Planer för veckan än mammajympa idag (tänk att så små övningar kan vara så jobbiga, ett tag satt jag och skrattade för att det bara blev tungt), sen promenader och lite styrka hemma. Förhoppningsvis kan jag få in en cykelrunda i helgen. Min axel som strulade för drygt ett år sen gav upp igår, vet inte riktigt vad som hände så jag borde skaffa mig en plan för den.

Som @Jenka tycker även jag att progressbilder är roliga att se, liksom filmer när någon visar hur denne klarar övningar som det kämpats mot.
Men om flera inte vill se dom så tycker jag att länkförslaget var bra, då får man göra ett aktivt val om man vill se eller inte.

Tänkte försöka hoppa in i tråden igen. Min kropp känns som ett totalt förfall :( Har ständigt ont i ryggen nu. Har precis flyttat också och även om jag vet att jag mår bättre av rörelse så var inte riktigt den typen av rörelse det bästa för ryggen... Kom dessutom till en ostädad lägenhet så jag fick börja med att städa vilket jag har fått göra i omgångar, dels för att det var så smutsigt och dels för att jag fått för ont. Hållningen är helt kass och mina axlar känns framåtroterade :down:

Förresten, har jag sagt att jag i ett jävligt svagt ögonblick har gått med på att hänga på en bekant som ska göra Tjejklassikern? Ska börja med simningen, jag kommer fan att dö. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
279
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 291
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 649
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 846
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Hiss eller diss - del 6
  • Semestra i Norrland

Hund, Katt, Andra Djur