Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta den vila du behöver! Har du något lugnt du tycker om att göra som du inte hinner/prioriterar annars?Precis som @cili har jag blivit förkyld, men i mitt eget fall vet jag precis varifrån det kommer och källan heter Herr Pojkvän. Det var förmodligen därför jag kände mig lite hängig och tung under söndagens löppass, och även om jag är långt ifrån dunderförkyld så har jag ställt in dagens träning. Jag vill inte bli sjuk till denna helgen!
Ska känna efter lite imorgon och se om jag kanske ger mig ut på ett lättare löp-pass av något slag, men annars får det vänta till torsdag eller kanske till och med nästa vecka. En vecka utan träning har väl aldrig dödat någon? Min hjärna säger definitivt emot på den punkten och har en massa ångest att komma med, men jag känner den rätt väl vid det här laget och har lyckats ducka för de flesta attackerna såhär långt.
Usch, krya på er era förkylda stackare!
Tycker det räcker med sjukdom för oss här nu!
Själv är jag täppt fortfarande, men annars okej. Har dock mått skit idag. Illamående och sliten.
Dock varit hos kiropraktor.
Har tydligen någon slags skolios och en rygg som aldrig kommer vara riktigt rak, men helt okej. Typ
Nåja. Blir fortsatta besök framöver iaf. Tur det är via landstinget och bara kostar 80 kr gången!
Imorn blir det löpning med en vän!
Jag skulle ha en mycket trasig kropp med enorm smärta utan min kiropraktor, han är guld värd! Men jag får hosta upp lite mer än 80 spänn för mina besök..Men det är det lätt värt!
Jag har aldrig gått hos någon innan, men tror det är bra det här.
Och ja, klart det är värt mer än 80 om kroppen håller sig bra!
Han ville sätta akupunkturnålar i mig också, men det fick han inte. En annan gång kanske.../ Mvh nålrädd
Blir ingen polis av mig denna gången heller![]()
Blir ingen polis av mig denna gången heller![]()
Japp, tror jag har en mental blockering där. Slutade trampa från ena stunden till den andra redan på nivå treNä @LindgrenV vad tråkigt!Cyklingen som strulade igen?
Det där ska vi lösa till nästa gång! Du, jag och alla andra här i tråden som kan bidra med hejarop, pepp och inspiration. Ge inte uppJapp, tror jag har en mental blockering där. Slutade trampa från ena stunden till den andra redan på nivå tre![]()
Det där ska vi lösa till nästa gång! Du, jag och alla andra här i tråden som kan bidra med hejarop, pepp och inspiration. Ge inte upp![]()
Om inte annat får jag väl hoppas att pannbenet räcker till ändå, man blir ju peppad av stämningen när det väl är dags.