Beanie hat sökes!!

Bukefalos 30 år!

Otherside

Trådstartare
VAR kan man hitta en liknande sk beanie hat FÖR VUXNA? De finns, men bara för barn. Det behöver inte vara Mumin, jag hade en tidigare från Hööks med Mulle, men de finns inte längre. Jag vill ha en smidig elastisk sån mössa, INTE stickad!! Men hur jag än letar hittar jag ingen! Jag ska använda den främst sommartid, så jag bara vill ha nåt lätt som går ner över öronen och pannan när det blåser t.ex.

Hur kan det komma sig att de inte finns att hitta någonstans?!?
Moomin beanie.webp

VAR kan man hitta en liknande sk beanie hat FÖR VUXNA? De finns, men bara för barn. Det behöver inte vara Mumin, jag hade en tidigare från Hööks med Mulle, men de finns inte längre. Jag vill ha en smidig elastisk sån mössa, INTE stickad!! Men hur jag än letar hittar jag ingen! Jag ska använda den främst sommartid, så jag bara vill ha nåt lätt som går ner över öronen och pannan när det blåser t.ex.

Hur kan det komma sig att de inte finns att hitta någonstans?!? Visa bifogad fil 186825
@Trott kan sy såna

Oj, vad mycket fint där :) ! Nästan så man blir sugen på en mössa, sommarvärmen till trots... :D
Ja hon har superfina saker. Har köpt mycket till barnen där. Extra bra då hon även syr efter exakta mått om man vill också. Sonen har alltid haft stort huvud för sin ålder så inte lätt att hitta färdigsydda fina mössor som sitter bra.
Bra kvalitet också. Tror äldsta mössan vi har därifrån är ca 10 år och tvättad många gånger.

Liknande trådar

• Hur besvärlig kund får man vara?
  • Färganalys och mode
  • Alltså skor
  • Stickad polotröja

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!
  • Webinarier/minikurser

Barn