*KL*
Uppdaterar nu efter en månad ungefär. Inga stora skillnader. Vi har provat lite av varje, men de bakåtvända stolarna känns fortfarande för stora. Vi har bantat ner mängden kläder ordentligt, så hon sitter i tunna innekläder.
Ibland skriker hon konstant, ibland sitter hon en stund och pratar innan hon börjar skrika. Nån enstaka gång har hon somnat. På juldagen satt jag i bak med lillfingret i hennes mun (Hon nappvägrar). Då somnade hon och sov i 2,5 timme. På hemvägen sov hon totalt 20 minuter och skrek resten. Ibland funkar fingret, ibland inte.
På nyår var hon nöjd med lite underhållning i ca 20-25 minuter, därefter illvrål.
Jag tror att hon inte gillar att sitta själv. Inte ens med en förälder precis bredvid. Hon vill ju inte sova själv annars heller. Hon hänger i bärsele eller ligger i babynest mellan oss i sängen. Jag tror inte att det är obekvämt eftersom hon ibland somnar och sover lugnt och länge.
Men jag vet inte. Planen är fortfarande att byta stol så snart hon är lite större. Tills vidare försöker jag åka så lite som möjligt. Blir värre till veckan när det blir resor till förskolan igen med storebror.