Beerbaums stigbyglar, fågel eller fisk?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Iris
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 755
I

Iris

Vad är det för stigbyglar han har? Världscupnörd och stigbygelamatör som man är har man noterat att han rider i stigbyglar utan ytterkant - de ser ut att vara helt öppna utåt? Är det den ultimata säkerhetsbygeln? En synvilla? Utmaningen som gör att foten måste stanna i stigbygeln? Känner ni till dem? Varför har man såna? Jag blir rent nervös när jag ser dem. :o :cool:

Sv: Beerbaums stigbyglar, fågel eller fisk?

Ah, jag sökte verkligen på "stigbyglar" i forumet innan jag skrev, men hittade ingenting som passade in på dessa. Nu ska jag kika :)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Beerbaums stigbyglar, fågel eller fisk?

Aha, pinne i mitten. Då känns det genast tryggare.
Någon som testat dem?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
721
Senast: cowgirl81
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 453
Senast: Sirap
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras... 2
Svar
21
· Visningar
4 416
M
Hästmänniskan Jag måste få detta ur mig, för det tär så på mig. För några år sedan råkade jag trilla av min häst när han stegrade sig. Pga att han...
Svar
17
· Visningar
1 772
Senast: lobell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka