BehÖver HjÄlp Nu !!!!

LIICHOO

Trådstartare
Är det någon som vet hur man gör en egen hemsida som andra kan bli medlemmar och logga in på, som bukefalos till exempel, fast en egen :)

AKUT!! ???????
 
Sv: BehÖver HjÄlp Nu !!!!

tack, men jag menade en hemsida där man kan ha sina egna bilder mm. och att andra kan bli medlemmar och kommentera, som tex. hippson.se :)
Och koda och designa eget mm.
 
Sv: BehÖver HjÄlp Nu !!!!

Jag vet. Hur mycket kan du sedan innan om webbkodande och databaser? Om jag säger "Du använder dig lämpligen av en databas och några serverside-script" känns det välbekant eller mest läskigt?
 
Sv: BehÖver HjÄlp Nu !!!!

Ok. Då är det nog lite svårt att lära dig över ett diskussionsforum är jag rädd. Men om du känner att du är sugen på att lära dig mer kan du googla på t.ex. php och mysql. Det finns en hel del tutorials på svenska där du kan lära dig grunderna. Det är inte så svårt som det kan tyckas vid första ögonkastet, men det behövs åtminstone lite grundkunskaper.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
667
Senast: tuaphua
·
Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
740
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 989
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 874
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp