Behöver råd...

Sv: Behöver råd...

Du anar inte hur många som lägger in påhittade historier.

Och om bilden då verkar vara tagen under sommaren 2006, ja då blir jag misstänksam.


Okej, då förstår jag bättre. Har inte varit här så mycket så jag har inte så stor erfarenhet av detta forum.
 
Sv: Behöver råd...

lite OT kanske... :angel:

men ett sådant litet föl MÅSTE man nästan döpa till ngt med "surprise" i ;) tycker du inte?

*ler stort* Precis vad jag tyckte oxå!
Fölet är döpt till Keeme. Det betyder "secret" på indian-språk.
(eller säger man indianska? :angel: )
 
Sv: Behöver råd...

Den behöver stöd för hovarna mot ett fast underlag för att benet ska få hjälp att räta upp sig.
Jag tyckte mig ana att den var lite x-bent på ena fram. Detta växer förmodligen till sig av sig själv, men be din syster fråga hovslagaren om de plastskor som finns för föl just i såna här fall. Skon är litegrann vidare på hovens insida för att ge extra stöd där. De limmas fast på hovarna. Finns GARANTERAT i usa också...



Jättebra svar, tack för att du tog dig tid att svara!! :)
Har framfört ditt svar till syrran.
 
Sv: Behöver råd...

Har du plockat bort bilderna på fölet igen? Jag kunde nämligen inte se dem. Snabba puckar i sånt fall med tanke på att ditt inlägg är från i dag????

Nejdå, jag har inte plockat bort bilderna.
Jag får upp bilderna när jag klickar på länken...
Vet inte varför det inte funkar för dig. Försök igen så kanske det går.
 
Sv: Behöver råd...

Det fungerar inte med de tre första länkarna men det går bra med den sista.

Det kan inte vara så att du har flyttat bilderna till ett annat album eller liknade?

Mvh

Tora
 
Sv: Behöver råd...

Jag kan fortfarande se dom, skall se om jag kan plocka in dom i ett inlägg direkt.
 
Sv: Behöver råd...

Picturessummerof2006086.jpg


Picturessummerof2006088.jpg


Picturessummerof2006111.jpg


Här har ni bilderna
 
Sv: Behöver råd...

Ser du dom inte i mitt inlägg? Har ju länkat över bilderna direkt i inlägget.
 
Sv: Behöver råd...

Mycket konstigt.Jag kan inte se varken de ny inlagda eller de gamla länkarna. och jag brukar aldrig ha problem med det.(jättebra bredband)
 
Sv: Behöver råd...

Du ser dom inte i mitt inlägg heller? Ha ju inte länkat utan lagt ut bilderna direkt. Syns dom inte där heller alltså? Jag ser dom nämligen. Dom är i inlägg nr 30.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 918
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt...
2
Svar
23
· Visningar
6 665
Senast: Lobelia
·
Avel Behöver lite hjälp med åsikter och tankegångar! Jag har ett sto som är väldigt ful i sina framben, parallellförskjuten och rejält...
Svar
16
· Visningar
2 472
Senast: viltmilla
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
7 865
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp