lille skutt
Trådstartare
Jag har en 1-årshingst som är hur snäll och go som helst. Har alltid varit kolugn det enda som har varit lite krångel med är att bli lämnad ensam i stallet. Men han lugnar sig efter ett tag.
Nu till dilemmat, satt i godan ro och åt frukost när telefonen ringde.
Det var en man som undrade om det var jag som äger hästarna i stallet *****, Ja svarade jag lite halvtrött.
Ville bara tala om att den stora lilla är ute på vift.
Första tanken var att 2-års hingsten har kommit in till stona och ja...in med barnen i bilen och upp till stallet.
Mannen som ringt var kvar och spärrade av vägen med sin bil snällt!!
Han sa att den lilla är kvar i hagen, konstigt varför är han kvar när staketet är nere tänkte jag.
Fattade när jag kom fram med rymmlingen då staketet inte alls var sönder inte ngn. stans
Alltså har min lillskit hoppat
In med honom i hagen sedan åkte vi och handlade ca 1 1/2 timma senare åkte vi upp igen och gissa vem som var ute och spattserade då
Hoppat igen vad ska jag ta mig till?????
Sambon flinade lite och sa du ville ju ha en hopphäst
Klart att jag ville men inte en som inte går att stängsla in
Har ni ngr. tipps om hur jag ska bära mig åt?
Han har ju sällskap, har inte brytt sig om mamma så där överdrivet mkt. sedan vi delade på dem i början av mars.
Sälla hjälp mig!
Nu till dilemmat, satt i godan ro och åt frukost när telefonen ringde.
Det var en man som undrade om det var jag som äger hästarna i stallet *****, Ja svarade jag lite halvtrött.
Ville bara tala om att den stora lilla är ute på vift.
Första tanken var att 2-års hingsten har kommit in till stona och ja...in med barnen i bilen och upp till stallet.
Mannen som ringt var kvar och spärrade av vägen med sin bil snällt!!

Han sa att den lilla är kvar i hagen, konstigt varför är han kvar när staketet är nere tänkte jag.
Fattade när jag kom fram med rymmlingen då staketet inte alls var sönder inte ngn. stans
Alltså har min lillskit hoppat
Hoppat igen vad ska jag ta mig till?????
Sambon flinade lite och sa du ville ju ha en hopphäst
Har ni ngr. tipps om hur jag ska bära mig åt?
Han har ju sällskap, har inte brytt sig om mamma så där överdrivet mkt. sedan vi delade på dem i början av mars.
Sälla hjälp mig!