Belesar och Quartz

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Siren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 953
S

Siren

Är det någon som vet något om dessa hingstar?

Belesar RNF 90. Är inte vid livet nu dock. Har sett bild och poäng och avkommor och allt möjligt, men skulle gärna vilja veta lite mer "på djupet". Temperament o.s.v? :) Jag hade en new forest efter honom en gång och det skulle vara kul att höra om de var lika på något sätt.

Den andra hingsten är Quartz RE 2. Har nyss köpt en ponny som är efter honom. Skulle vara kul att höra saker om honom också, men då vill jag veta allt! Det är svårt att leta exmoorstam måste jag säga ;) Tänkte om någon här var lite insatt.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Murray
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 833
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 590
Senast: Edla
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 503

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka