Ben&Jerrys fest varje fredag?

Gahh mina ögon liksom dras till den här tråden och jag blir såå sugen på b&j :d:d kan inte få tag på det ikväll heller för håller på att natta kidsen och mannen är på träning :arghh: måste köpa imorn! Men vilken smak??? :nailbiting:

Jag är så sugen på att prova birthday cake. Ska be min butik ta hem den :love:
 
Gahh mina ögon liksom dras till den här tråden och jag blir såå sugen på b&j :d:d kan inte få tag på det ikväll heller för håller på att natta kidsen och mannen är på träning :arghh: måste köpa imorn! Men vilken smak??? :nailbiting:

Cinnamon buns vinner min röst Varje gång! Eller very berry! :D
Jag är ingen chokladmänniska.
 
Gahh mina ögon liksom dras till den här tråden och jag blir såå sugen på b&j :d:d kan inte få tag på det ikväll heller för håller på att natta kidsen och mannen är på träning :arghh: måste köpa imorn! Men vilken smak??? :nailbiting:

Half baked :love: ibland tänker jag att jag ska variera mig så någon gång per år köper jag chocolate fudge brownie istället...
 
Tack vare tråden och för en så god sak, så har jag nu köpt min första BJ nånsin, veganvariant med jordnötsmör och kakor. Har inte smakat än, partner har dock och godkände den. Den var dock ohemult dyr fast det känns det värt.
 

Liknande trådar

Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 622
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
45 881
P
Övr. Katt Hej igen. Nu har arne återhämtat sig väldigt bra.....trodde jag! I fredags var vi till veterinären på ett återbesök, dom skulle...
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: Yrja
·
Distans Ibland blir det inte som man tänkt och ibland tänker man inte som man borde. Då kan det bli så här när man ska ut och träna. I...
Svar
15
· Visningar
1 856
Senast: Tummetott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp