Sv: Benrangel

Gnist skrev:
Eftersom det är 6 månader sedan hon fick hem hästen, så har hon säkert hittat rätt foderstat och hästen har säkerligen lagt på hullet nu..

Sorry. Kollade aldrig datum på tråden. Såg bara att hon fick hem hästen i måndags.
 
Sv: Benrangel

*knapplån*

Jag drog igång den igen mest för att få en uppdatering hur det gått för dom.....
 
Sv: Benrangel

jag har lämnat tillbax hästen då hon inte skulle hålla för hårdare ridning!!! Hade pålagring båda fram...
 
Sv: Benrangel

*borttaget*
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Benrangel

Hårdare ridning? Hur menar du?.....hade hon problem med något ben tidigare skulle inte hon ridas hårt heller...
Nu fick jag reda på vem hästen var....och att hästen är tillbaka hos förra ägaren i arvika, och att ägaren har hästen i sin travträning......:confused:
 
Sv: Benrangel

hon hade pålagring i frambenet!! vanlig ridning gick juh bra,men vill satsa på hoppningen mer... Japp vet att hon tränas i tavet igen,ägaren sa att hon går mkt bättre nu när hon vilat från travträningen i 6 månader.. Hon hade aldrig gått bättre.. Så ridträningen hade hjälpt..
 

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som är väldigt svår att få upp i vikt och hon är heller inget matvrak. Hon är tunn och behöver få mer hull men hon tröttnar...
2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: mackan
·
K
Foder & Strö Hej! Jag skulle behöva ha lite hjälp med en foderstat till min nordistravare. Nu så får hon: HÖ Morgon: 3 KG Kväll: 5-7 KG...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: kroklista
·
Foder & Strö Då hästen börjar falla ur på sin foderstat så sitter jag nu o räknar på den o får inte riktigt till de... Någon som kan ge tips på vad...
2
Svar
23
· Visningar
2 031
Senast: milly
·
K
Foder & Strö En vän till mig har skaffat en hingst, 22 år gammal ca 155 cm hög av halvblodstyp. Han kom till stallet för två veckor sen, mager och...
2
Svar
22
· Visningar
9 069
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp