Benreflexer

Du verkade ha svårt att hitta reflexer som sitter bra på din häst. Det var ett tips på hur man kan få det att funka ifall du inte hittar nått.
 
Jag köpte på Biltema. De är lite långa men funkar utmärkt om man sätter dem över senskydden. 49:- paret. Syns jättebra.😊
 
Jag köpte på Biltema. De är lite långa men funkar utmärkt om man sätter dem över senskydden. 49:- paret. Syns jättebra.😊
Jag köpte ett par sådana och de är helt hopplöst långa om man inte har benskydd, vilket jag inte har. Jag har tappat dem mer än en gång men alltid fått tag i dem igen. Min tanke är att någon gång när tiden och orken är lite bättre sätta mig och korta av dem ungefär 1 dm.
 
De långa är 35 och de korta 25 från kan till kant.
4F81B961-0EA6-4EFE-80DB-E88203946EE5.jpeg
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 498
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Vill höra om andras erfarenheter/kunskap runt kräsna katter. Vet att det inte är ovanligt att de blir såna, men varför, och finns det...
2
Svar
24
· Visningar
6 079
Senast: Marvin
·
Utrustning Jag fick ju problemet tidigare att det 'plötsligt' uppstod ojämnt tryck av sadeln, det blev ljusa 'trianglar' på schabraket vid sidan av...
Svar
12
· Visningar
1 731
Senast: skuggi
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 543
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp