Beställa träckprov?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare cafu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 286
C

cafu

Tänkte beställa träckprov men vet inte riktigt var man kan köpa eller beställa detta, tips?

Sv: Beställa träckprov?

Jag köpte mitt, Kollamasken, på Apoteket. Det var smidigt för allt följde med i paketet (påse, handskar, följesedel) och portot var inkluderat i priset. Jag skickade träckprovet på morgonen och hade resultatet mejlat till mig nästa dag vid lunchtid. Jättesnabbt och smidigt.

Kolla Masken brukar även finnas på Granngården.

Rekommenderas varmt!

Ähhhum...träkprov..det brukar jag ta där bakk

Det går lika bra att gå in på Widilads hemsida och skriva ut följesadel, sedan plockar du bara några tollar i en plastpåse stoppar de i ett vadderat kuvert och skickar iväg på posten.

jag har oxå funderat på det. vart skickar man provet? ska man bara lägga i lite av hästens bajs?jag trodde det var tvunget att vara helt nytt.

MalinW skrev:
jag har oxå funderat på det. vart skickar man provet? ska man bara lägga i lite av hästens bajs?jag trodde det var tvunget att vara helt nytt.
Köper du "kolla masken" så står allt du behöver veta där.

Liknande trådar

Hästvård Jag ska byta stall i månadsskiftet och fick nu mail från nya stallet och de vill att hästen avmaskas tre dagar innan inflytt. Träckprov... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 462
Senast: lundsbo
·
Hundträning Jag känner att jag behöver uppdatera min brassestol till något mer bekvämt och praktiskt. 😄 Vad har ni för några? Jag har tittat på s.k...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: Pilot
·
Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
273
Senast: Johannna1
·
Samhälle Jag undrar om nån har nån bra idé på hur man kan komma runt förvalt utlämningsställe när man beställer grejer på nätet? Jag bor mitt... 2
Svar
21
· Visningar
1 651
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31