Bukefalos 28 år!

besviken på min kille, hur skulle ni hantera?

Det handlar om ett sms som skickades för fyra månader sen? Han har bett om ursäkt och du tycker att ni har det bra tillsammans. Jag säger som de andra - släpp det och gå vidare.

Sen har ju @fejko en poäng. Det där med att sms'et skulle hamnat i fel mapp i mottagarens telefon låter inte helt trovärdigt.
 
Fast ni hade ju bara dejtat ett par månader? Sådär i början kan det ju vara svårt att veta hur man känner och vad man vill.
Ja det är det är ju tydligt :) men jag blev ändå så himla sårad att han spanat in henne vi är dessutom lika. S då kändes det som han kunde tagit vem som helst av oss.
 
Det handlar om ett sms som skickades för fyra månader sen? Han har bett om ursäkt och du tycker att ni har det bra tillsammans. Jag säger som de andra - släpp det och gå vidare.

Sen har ju @fejko en poäng. Det där med att sms'et skulle hamnat i fel mapp i mottagarens telefon låter inte helt trovärdigt.
Facebook. De är inte vänner på fb. Så då hamnade det smset i övrigt mappen
 
Det vet man aldrig. Om någon. Och kan man inte leva med den ovetskapen så får man nog göra slut. Vad är alternativet, menar du? Inte ens kedja fast honom vid elementet skulle hjälpa, för då kan det komma hem någon som han kan ragga på.
Nej Tack Jag Vill Inte Ens Kolla igenom hans telefon som han erbjöd mig jag vill att han inte ska vilja ragga på andra av egen vilja inte för han inte får :/
 
Nej ingenting och det gjorde han inte när vi dejtade Heller . Men så kommer detta fyra månader senare:(

Men det kommer ju inte fyra månader senare. Det kom för fyra månader sedan - när han hade gjort slut med motiveringen att han inte hade de rätta känslorna. Ni blev tillsammans igen efter det. Jag tycker tvärtom att han verkar vara öppen och ärlig med hur han känner för dig. Säger han nu att han har starka känslor för dig så låter det rimligt att det också är så.
 
Varför har du inget förtroende för honom? Vad spelar det för roll vad han skrev till andra när ni inte var ett par? Varför får han inte spana in andra?

Jag är gift sedan 7 år tillbaka och båda spanar fortfarande in folk, flirtar gör vi också. Att man tycker att andra människor är härliga, snygga osv. och visar det betyder ju inte att man tycker om sin partner mindre (han hade ingen partner när han urryckte sina åsikter för din vän).

Man är två i en relation och man måste tillsammans komma överens om inom vilka ramar man ska hålla sig. Ni var inte tillsammans då. Ni är tillsammans nu, prata om vad ni tycker är okej och inte. Kan ni inte komma överens får ni söka er till andra.
 
Man kan aldrig veta med 100% säkerhet att ens partner går att lita på. Det är omöjligt. Det är snarare ett val man tar, jag väljer att lita på dig och tycker det är värd risken att bli sårad för vi har det så bra tillsammans.

Jag tycker det han gjorde är helt ovidkommande för er relation i dag. Ni var ju inte ens tillsammans och det enda han gjorde var att skicka ett enda meddelande till din kompis?? Det finns människor som reparerat sin relation efter stora svek tex otrohet, där kan man tala om att det är en process att bygga upp förtroendet igen. Men det din kille har gjort är en bagatell, du borde inte lägga en minut mer på att må dåligt över det och fundera på hur du ska agera. Han valde dig, han är din pojkvän och ni har det bra nu.
 
Nej ingenting och det gjorde han inte när vi dejtade Heller . Men så kommer detta fyra månader senare:(

Som andra redan sagt - det kommer kanske i dagen nu men hände när han gjort slut med dig, för fyra månader sen. Inget annat har ju påverkat dina känslor negativt under den här tiden. Men om den här kunskapen gör att du inte har något förtroende så finns det ingen räddning för er relation. Fast det känns lite överilat.
 
Alltså det enda jag ser är väl att du verkar ha superduperlåg självkänsla? Din kompis gjorde helt rätt (om hon verkligen hittade meddelandet nu) och din kille låter fullt normal som är osäker tills han numera är säker (hans beteende upplever jag som väldigt vanligt både hos tjejer och killar?)? Om det är något problem så ligger det i din osäkerhet?! Alltså dina tankar, ditt huvud lägger massa krokben just nu. Och du behöver släppa det som varit och lägga fokus NU och framåt? Vad behöver du för att kunna släppa dåtiden? Tänker att det är svårt för tex din kille att möta det behovet utan det är något inom dig? Våga lita på att allt är som det ska just nu?
 
  • Gilla
Reactions: Sol
Alltså det enda jag ser är väl att du verkar ha superduperlåg självkänsla? Din kompis gjorde helt rätt (om hon verkligen hittade meddelandet nu) och din kille låter fullt normal som är osäker tills han numera är säker (hans beteende upplever jag som väldigt vanligt både hos tjejer och killar?)? Om det är något problem så ligger det i din osäkerhet?! Alltså dina tankar, ditt huvud lägger massa krokben just nu. Och du behöver släppa det som varit och lägga fokus NU och framåt? Vad behöver du för att kunna släppa dåtiden? Tänker att det är svårt för tex din kille att möta det behovet utan det är något inom dig? Våga lita på att allt är som det ska just nu?
Ja jag har dålig självkänsla. Till och med så dålig så jag tänker att han kommer försvinna nu igen.
Min kompis litar jag helt på att hon hittade detta nu. Hon är ingen falsk person . Tvärtom hon vill bara väl.
 
Som andra redan sagt - det kommer kanske i dagen nu men hände när han gjort slut med dig, för fyra månader sen. Inget annat har ju påverkat dina känslor negativt under den här tiden. Men om den här kunskapen gör att du inte har något förtroende så finns det ingen räddning för er relation. Fast det känns lite överilat.
Nej jag tänker inte göra Slut . Men jag blev väldigt sårad över att han inte ens kunde ge mig en dag att ta emot hans ånger över att han gjorde Slut innan han skrev till henne.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 624
Senast: Whoever
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: miumiu
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 253
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 351
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp