Han ska visas om i år, han är ju 4 år i år.
Han är dock inte anmäld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han ska visas om i år, han är ju 4 år i år.
Han är dock inte anmäld.![]()
Han visas på Wången den 25 april.Han är dock inte anmäld.![]()
Jo, han är anmäld till premieringen på Wången.
Jag var för långsamJo, han är anmäld till premieringen på Wången.
Klart att nordsvensk ska visas på WångenAh! Jag är så färgad av fjordhäst där man bara får visa i Skövde. Såklart visas han på närmaste stället som erbjuds. Tack för rättelse.![]()
Förra året var jag helt inställd på att det skulle bli Mökkvi från Åleby eller Saer från Gröna Gången. Gillar äldre hingstar.Jag har också islandshäst. Vårt sto väntar föl i år (med Stáli från Skáneyland), beräknad till 1 juni, och kommer eventuellt att betäckas om - alternativt väntar vi ett år med nästa föl beroende på ekonomin, det är ju som sagt rätt dyrt att betäcka.
Vilka hingstar väljer du mellan?
Denna, borde i alla fall bli en lättsåld fölis.Jag ska inte betäcka. Men får man drömma?
Dessutom sa stoet idag att hon vill inte bli riden/jobbad.
Nu drömmer jag. Jag drömmer om Duplexx. I Sverige, jag vet inte? Får kolla lite. Ibland tänker jag att man kan testa en dressyrhingst?
Den är ashäftig! Följer den intensivt. Borde säljas lätt om den blir prickig. En bekant har en… den blev helbrun utan ett teckenDenna, borde i alla fall bli en lättsåld fölis.
Visa bifogad fil 182873
Har också sett flera brunaDenna, borde i alla fall bli en lättsåld fölis.
Visa bifogad fil 182873
Förutom att man förhoppningsvis inte vill stödja djurplågarcentralen…Denna, borde i alla fall bli en lättsåld fölis.
Visa bifogad fil 182873
Det finns en prickig i Sverige också! Fast mer hoppehäst http://www.eklunda.com/overeem.htmlDenna, borde i alla fall bli en lättsåld fölis.
Visa bifogad fil 182873
Nä verkligen inte. Fattar inte hur man kan hålla de bakom ryggen och stötta.Förutom att man förhoppningsvis inte vill stödja djurplågarcentralen…![]()
Hur tycker du att han ser ut i benen?För att lägga till en hingst i listan så gillar jag verkligen Lövstas nya Still a Secret.
Såg honom i somras endel när jag var där och hoppades på att han skulle bli godkänd![]()
En till prickig som dessutom är multitalang.Det finns en prickig i Sverige också! Fast mer hoppehäst http://www.eklunda.com/overeem.html
Hur tycker du att han ser ut i benen?
Frågar för att hans omdöme inte är så roligt. Har träffat hovslagare som sett flera avkommor till pappan som alla är uttåade på samma ben.