betäckning

cardigan

Trådstartare
:idea:funderar på att ta en betäckning av vårat halvblodssto, en mycket söt dam med underbart tepmrament. vi är nyfikna på att betäcka henne med en bra arabhingst, därav blandning arab halvblod. hon är av den smäckrare typen av halvblod.
någon som har erfarenhet av den aveln och kan rek en bra avelshingst, så svara gärna.
mvh anne:bump:

Sv: betäckning

:idea:funderar på att ta en betäckning av vårat halvblodssto, en mycket söt dam med underbart tepmrament. vi är nyfikna på att betäcka henne med en bra arabhingst, därav blandning arab halvblod. hon är av den smäckrare typen av halvblod.
någon som har erfarenhet av den aveln och kan rek en bra avelshingst, så svara gärna.
mvh anne:bump:

Hej!

Elcatero ox är godkänd för halvblod och har lämnat avkommor som har visat framfötterna i distans!
Jag tror att jag inte får länka till deras hemsida, men om du är intresserad så kan du få länken i ett PM?

/Camilla

Sv: betäckning

Om du tycker att det blir enkare med semin så finns ju Sokrates tillgänglig.
Då kan du registrera fölet som Partbreed Arab.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 429
Avel Hej. Jag har en fråga till alla er som har koll på det här med betäckning. Jag har ett welsh sto en super söt liten b-ponny, med bra...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: cirkus
·
Avel Hej, Är totalt ny på det här med avel och är ju väldigt sent ute dessutom, men skulle gärna få lite åsikter angående mina tankar...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: KickiH
·
Avel Jag har suttit och funderat en hel del på vad för framtida avelssto jag skulle vilja ha om några år. Jag skulle helst vilja ha en...
Svar
15
· Visningar
1 358
Senast: Cinora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka