• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare muppia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 4 288
Sv: Betapet

Om det blir fullt kan ni alltid skapa nya egna så är det flera bukespelare samtidigt! :banana:

Jag använder alltid Tvättbjörn, ni kan ju använda den också. :laugh:

Jag är också medlem :) Heter Fishli där också :) spelar ofta och gärna och ligger runt 8-900 p..

*kl*

Nu har jag varit in på Betapet efter ett låååångt uppehåll men jag blir bara besviken när ingen vill spela med en för att de tycker att man har för låg ranking!

*kl*

Nu har jag varit in på Betapet efter ett låååångt uppehåll men jag blir bara besviken när ingen vill spela med en för att de tycker att man har för låg ranking!

Känner igen det där tyvärr. Det är inte roligt när man inte hittar någon att spela med..

Mitt arbetsnamn där är Linoljekitt om någon är sugen på att spela (jag är ingen riktig hejare men lär mig förhoppningsvis:p).

Liknande trådar

Fritid Inför kommande ledighet skulle jag vilja hitta ett nytt sällskapsspel, så önskar tips på era favoriter 😊 Vi är fyra -sex vuxna som... 2
Svar
28
· Visningar
858
Senast: Enya
·
Samhälle https://www.gp.se/nyheter/vastsverige/eva-55-talar-med-djur-och-ar-saker-pa-att-de-lyssnar.35f4925c-aaab-4962-b239-6bef523510a7 De tom...
Svar
11
· Visningar
1 248
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 312
Senast: Blyger
·
Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
289
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31