Bukefalos 28 år!

Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Raven_

Trådstartare
Piraya är nu 9,5 månad och börjar äntligen se ut som en schäfer ska :p På häng hade vi mammas ögonsten, dvärgpudeln Java som är ca 4 år.

DSC00313.jpg

DSC00314.jpg

DSC00311.jpg

DSC00309.jpg
Snyggve....
DSC00318.jpg

DSC00320.jpg

DSC00324.jpg
Det är tufft att hänga på när man är liten.
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Nu ligger båda två helt utslagna här hemma. Piraya fick sig ett spår till på köpet. Gick ypperligt bra och "fläskfian" är hur nöjd som helst.
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Herre min gud i himlen vad stor hon har blivit, hon var ju |---| liten när jag såg henne sist!
Hon är äckligt snygg alltså, HELT i min smak!:eek::love:

Du vet vart jag bor, bara att dumpa henne här när du tröttnar.;)
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Yes i know :D Jag är så otroligt glad över att jag har henne, hon är heeelt underbar!
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

Tack tack :d

Popfinger : Kan hända att jag missade en bokstav............:grin:
 
Sv: Bilbomb från dagens "mini utflykt".

:D Hon är riktigt läcker att se på. Hon är också den enda i en kull på 4 som fått behålla sin läckra färg, dom andra har ljusnat betydligt.
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 867
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
544
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 163
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp