Bild i inlägget

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare maiden
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 864
M

maiden

Såg ingen annan som frågat samma sak, hoppas det inte är en vanlig fråga.

Hur får man bilden att ligga i inlägget?

När du ska skriva ett inlägg klickar du helt enkelt på "Bild" i rutan "Instant UBB Code" (bredvid smileysarna). Där får du fylla i bildadress (bilden måste ligga på nätet).

[bild]http://us.f2.yahoofs.com/users/3f339ee9_15b66/bc/Kul+bilder/__sr_/Stina+Kanin.jpg?[/bild]

Funkar inte... är adressen för lång eller nåt?

Adressen måste sluta på .jpg, .gif, .bmp el liknande.
Varför inte din bild fungerar även om man tar bort frågetecknet som är sist vet jag inte. Antagligen är det någon annan adress du ska använda eller så tillåter inte Yahoo direktlänkning.

142108_66999.jpg

testa från ett annat ställe å nu funka det :)

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
985
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·
IT & mobiler Har testat ChatGPT (chatgpt.com) och är förvånad hur ofta den ger helt felaktiga svar på enkla och raka frågor. Som t.ex. "Vem är... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
7 299
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025