Bild på min olydiga voove!

vad go. en riktig soffpotatis!
jag känner igen det, min fd hund låg alltid i sängen när man var ute, aldrig när man var hemma, så hoppde hon ner så fort hon hörde nycklen i låset, men en varm grop i täcket avslöjade henne. När hon var 14 år så började hon höra dåligt och hann inte ner, gissa om hon såg snopen ut när man plötsligt bara stod där. De är för härliga!! :rofl:
 
Herre djävvlar som man säger här på i västSverige!! Vilka ÖGON!!!!!!!!!!!! :D :rofl: :D :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 660
Senast: Hellhound
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 500
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Viva
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 353
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp