*bilder* Är det bara jag...

Sv: *bilder* Är det bara jag...

jupp...

zebran, hur många råttisar här du?? gillar den bruna du har på några kort, tillsammans med den champagnen :love: !!
 
Sv: *bilder* Är det bara jag...

Har 10 nu, 5 honor och 5 hanar.

Bruna tillsammans med champagnen? Du menar möjligtvis inte nån svart som bara är blaskig? Den enda bruna (dvs min agouti) är Rex och han får inte ens träffa nån champagne för då är de ganska dödsdömda, han är så pass dominant att han försöker bita ihjäl andra hanar bortsett från Reno nämnligen... :confused:

Men det är väl antingen Sivert (som är med Grogg på vissa kort bild) eller Cachen (med Lolita), Diva (Lolita), Kattmat (Lolita) eller Tarja (Lolita). Varsågod och välj! :D
 
Sv: *bilder* Är det bara jag...

okajj =) de va Cachen ja mena :love:
riktigt söt.. =)
 
Sv: *bilder* Är det bara jag...

Hihi, Reno har nog två hemliga tvillingar :) Eller kanske det är två hemliga beundrarinnor?

roskvaoemma.jpg



Prinskorvar( i min värld vanligen benämnda Marsipangrisar) är så söta, men de blir ännu sötare när de väger 600gram o mer än gärna sover på mattes kudde. Jag hade faktiskt en marsipangris, som när de andra syskonen odlade päls för fulla muggar, fortfarande var just marsipangris men öppnade ögon,öron o var lika pigg som de andra. Han var ur en kull på 13 bebisar! fick dock separera den kullen o "dela ut" ungar till två fostermammor som fått små kullar ungefär samtidigt. Hjälpte dock inte, Junior dog "naken" några veckor senare. :cry:
 
Sv: *bilder* Är det bara jag...

Jag skulle tippa på två riktiga snyggingar till beundrarinnor ;)

Naaw stackarn :(
 

Liknande trådar

Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 342
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
26
· Visningar
1 508
Senast: SiZo
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 710
Senast: MML
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 530
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp