Bilder/filmer på era hoppkaniner

Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

hehe okda jag menade en halv meter:P
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

kl

Jag är oxå kaninhoppare!
Fast har nog inte så mycket filmer på mina kaniner!
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

franska vädurskaninen Zally:

P1020930.jpg



Dvärgvädurskaninen Loulou:

P1060446.jpg


P1060416.jpg



Dvärgväduren Molly:

fstahoppbilden.jpg


hupp.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

Ibland känns det som om jag är enda kaninhopparen på buke, :grin:


skriv oxå ras, ålder, kön och namn :laugh:


hehe jag har hoppat med mina kaniner i typ 3 år, har tävlat en gång :mad: finns inga tävlingar här!!

oj,. glömde bort ålder o kön.. ;)

Zally: 1½ år , hona
Loulou: snart 5 år, hona
Molly: en dag yngre än Loulou :D, hona
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

Vad gulligt!
Får mig o tänka tillbaka i tiden på mina finisar jag hade! Ellen, svart vädur. Jätte duktig på o hoppa! "Vann" klubbtävlingen vi var med i-utställning/hoppning. Hon var underbar! det e många år sen hon avled pga missfall:cry endast 3½ år gammal :cry:

Lulu- Grå (silver) vädur. Hade andningsproblem, tog bort en cancer knöl på ryggraden o hon blev bättre, hon var som en hund! hoppa kunde hon oxå:laugh:
Lulu blev 9 år gammal o fick tas bort pga. förlamning i bakbenen.

Har en massa andra underbaringar dock inte hoppisar./renrasiga. Ni e säkert såna som tävlar? mina var bara hobbies!:D
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

vädurs kaniner är så underbara! :love:

jag hoppa(r/de) med mina kaniner för det är roligt..
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

puttaaar!

vill se andras kaniner som nji hoppar med.. inte kan ju vi som skrivit i tråden vara de enda på hela buke?? :bump:
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

Livar upp tråden med Mitt senaste tillskott! Benjamin Breeg, födelsedata och härstammning okänd men han är inte så gammal, ca 4-5 månader. Troligtvis bk hare-korsning. Hittades tillsammans med 11 andra kaniner dumpade i en skog. :( Bild från hans 2a "riktiga" hoppträning, hindret ligger på 34cm. Vågade inte höja mer, men han rev aldrig under hela träningen. ;) Matte e stolt! :love: kanske blir det tävling i Maj, men först borde jag gå med i klubben igen. :)

 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

Puttar upp tråden med lite nya bilder på Zack och Zeb! Har inte några bilder av de andra tre jag hoppar med än tyvärr.
Har ni några nya hoppbilder på era kaniner?

Hoppzack4.jpg


Hoppzack8.jpg


Hoppzeb3.jpg


Hoppzeb10.jpg
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

rip :(.

puttar upp tråden igen med lite nya bilder :)

petter-1.jpg

"Everlasting Love" "Petter" en liten avlivningshotad dvv som fick flytta hem till mej och bli hoppkanin :).

lily.jpg

"Live And Let Die" "Lily" min lilla stressboll som började gå ganska dåligt på banorna och fick då flytta hem till en kompis för att få en kull.

mayden.jpg

mayden2.jpg

"Grenens Made Up Fairytale" "Mayden" eller "Tassa". En helt otrolig liten kanin, vann både msv och svårdebuten, har gått fort upp i klasserna.
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

Ensam är du inte :) Har tyvärr inga bilder eller filmer här just nu, får återkomma.
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

Hoppade med mina kaniner som jag hade förr.Det var ju jätte roligt.
Min ena hane,halvblind,var jätte duktig men jag var aldrig iväg på några tävlingar med mina kaniner.
 
Sv: Bilder/filmer på era hoppkaniner

Hopptränade med Benjamin för första gången sedan han kom hem på "sommabete". (mina kaniner bor annars i ett "kaninhus" på gården) Det var mycket nytt och han var väldigt stressad och såg sig inget vidare för så det blev ett par snabba hopp bara sedan fick det räcka. Ska visa han runt hela trädgården imorgon så kanske det lugnar ner sig sen. ;) hursomhelst så tog pappa lite bilder. :)


 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 213
Senast: Roheryn
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 397
Senast: cili
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 889
Senast: Twihard
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 717
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp