Bilder från en tävling.

Sv: Bilder från en tävling.

Underbara bilder!:love:

Skulle sååå gärna ha en saluki eller borzoi men vet inte om jag skulle kunna ge den tillräckligt med motion. Sedan vill jag gärna kunna ha hunden lös också ibland. Det räcker inte att man är ute och springer med dem va?

Detta är såklart skrivet med viss ironi. Kanske skulle skrivit det :p
Självklart fattar jag att hunden behöver mer än så.
 
Sv: Bilder från en tävling.

Detta är såklart skrivet med viss ironi. Kanske skulle skrivit det :p
Självklart fattar jag att hunden behöver mer än så.

Behöver inte vara självklart ;) Även på vinthundsklubbens hemsida står det såhär om salukins motionsbehov:
"Salukin har ett stort behov av att röra sig och springa. Som vuxen går den gärna långa promenader och tar en cykeltur. Eftersom salukin har stor jaktinstinkt är det inte ovanligt att man inte kan släppa dom lösa då de ej vill ”fångas in”."
 
Sv: Bilder från en tävling.

En fotomodell skulle bli svartsjuk på dina modeller! Bilderna är helt underbara och får mig att ännu mer vilja ha den där kameran, typ NUU!! :D

/Jenny
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag bestämde mig för att dagens bilder var värda en egen tråd ;) Idag var det dags för årets största vinthundsutställning och ett...
Svar
12
· Visningar
1 820
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Igår var jag iväg på en lure coursing-tävling i Katrineholm och för ovanlighetens skull fick jag möjlighet att fotografera riktigt...
2
Svar
22
· Visningar
2 030
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund För ganska exakt 11 månader sedan kom hon till mig, min älskade guldsaluki som då var i fruktansvärt dåligt skick. Att gå en 4km lång...
Svar
18
· Visningar
1 437
Senast: JeayL
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp