bilder från härjedalsritten...

Sv: bilder från härjedalsritten...

Är ju ja o Ganzir på bild!

Hur får man tag i fotografen om man vill ha lite bilder ;)
 
Sv: bilder från härjedalsritten...

pm. mig så får du telefonnummer och mail.
 
Sv: bilder från härjedalsritten...

Vad sjukt många bilder! Å vad avis jag blev... Vill ju också rida distansritt!

Dessutom kände jag igen flera ryttare, funktionärer och veterinären.. :D

Kul också att på så många bilder se vilka sadlar alla rider i.

/Camilla
 
Sv: bilder från härjedalsritten...

KUL med bilder! Tack för att du visade dem! Hade gärna varit med själv och ridit, men så blev det inte!
 
Sv: bilder från härjedalsritten...

håller med om roliga bilder, ehm min häst ser lite tvär ut när det gäller tränset inför prisutdelningen, han tyckte inte att han ville ha något bett i munnen bara för en prisutdelning heller. Men det bjuder vi på :D
 
Sv: bilder från härjedalsritten...

Jag tyckte att de bilderna var kul på nått sät! Lite "bakom kulisserna", alla hästar är ju så fina och trevliga på korten, men alla vet vi ju att de är just hästar, med sina egenheter och idéer! :banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: miumiu
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 419
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
53 54 55
Svar
1 095
· Visningar
72 055
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Då har man fått den nya i sig. Det blev nr 6 i ordningen. Å gratis var det igen 😀. Ska ni ta eller hoppar ni över?
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 441
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp