Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

:love: :love: Runsten! Gud sed är super fint! det blir säkert en jätte bra kurs där. På deras hemsida finns endel bilder från deras bana :D
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Runsten är jättefint!
Dock gillar jag Uffes träningsbana för att träna teknik.
Har en film någonstans när jag var där och red unghäst i höstas om någon är intresserad av att se banan.
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Har väl inte tävlat. men vi har en någorlund fin terrängbana hemma i mora som vi hoppar omkring på :)
 
Sv: Bilder från träning och tävling

*kl*

Bilder från träningslägret nu i juli :p

http://www.pixbox.se/arkivet/synligt_1/03320000-03329999/640x480/3323003.jpg
3323004.jpg

3323005.jpg

3323006.jpg

http://www.pixbox.se/arkivet/synligt_1/03380000-03389999/640x480/3382366.jpg
http://www.pixbox.se/arkivet/synligt_1/03320000-03329999/640x480/3323021.jpg
http://www.pixbox.se/arkivet/synligt_1/03320000-03329999/640x480/3323041.jpg
3323053.jpg

3323058.jpg




(ber om ursäkt för de stora bilderna :o )

Alltså din fjordkorsning är så himla snygg, och duktig :bump:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

men det är väl sämsholmpå bilderna ovanför? heh ku där ha jag min häst nämligen.. har dock aldrig varit på läger där någon som kan berätta lite som vart där.. ska kanske va me i sommar men undrar lite hur det brukar gå till vilken ålder deltagarne är i mm.. jättekul om någon har bilder mm.. här är jag och min älskling när vi tränar lite...

85896_1160329982.jpg


38433_1160330118.jpg

får lägga in ett inlägg till annars visas vist ine alla bilder :angel:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

så nu ska ja bara lägga in en bild till :o

57050_1160330463.jpg



här pusta vi ut efter ett träningspass härligt!!

ledsen ville bara visa min häst också :love: :angel:
som sagt vill inte ta en massa plats men alla bilderna kunde ju inte visas i samma inlägg :confused:

{576CB66E-FCB6-4C75-86EF-583A6D33668C}.jpg


86802_1160332106.jpg


17692_1160332473.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bilder från träning och tävling

Alltså din fjordkorsning är så himla snygg, och duktig :bump:

Tack, hon är en liten underbaring :love:

--
salladsjunkie: Jepp, mina bilder är från sämsholm :D

Jag brukar bo där på somrarna med min/mina häst/hästar :p
Är oftast med på lägren också.

Kan bara se en av dina bilder, men om du har hästen ståendes där så vet jag nog vilken det är ;)
 
Sv: Bilder från träning och tävling

hmm.. kan det möjligtvis var er jag såg hoppas i vår padpock i sommras, ja mins att ja täkte fan vilken fart det va i den där fjordingen o va högt hon hoppa :p så tror jag det var någon som filmade också.. hm det kanske int var ni men a man vet ju aldrig...

här fresten kan man se korten på min polle... http://junkie.bilddagboken.se/ sen väljer men till vänster i fönstret datum, välj där 1a oktober.. där finns lite fler bilder.. vore kul om någon kollade då ja inte vt om det funkar at göra såhär...
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Det var säkerligen mig o Babe du såg ;)
(Dels fanns det ingen annan häst med fjording i sig på SÄmsholm, och dels låter det som oss: Hög fart och höga hinder :angel: )
Och ja, min kompis filmade och tog kort på oss :D

Din häst är så läcker, honom har jag gått o dreglat över mer än en gång :angel: Var inte han med i höökskatalogen för några år sedan? Om jag inte minns heltokigt :p
 
Sv: Bilder från träning och tävling

hehe tack ja han är vacker, min åsikt vackrast.. såklart.. :p

ja då var de er jag såg, kul vi kanske kan rida ihop i sommar om du sk dit igen.. saknar attha någon at rida med det är mest vuxna som har hästar där.. hehe jo det stömmer han modellade för hööks för några år sen, :love: (tycker personligen det var en dålig fotograf då jag själv fotar en del s ja var inte nöjd med bilderna men a va gör man) hehe.. dessutom är det två andra hästar som är på bild på deras plastpåsar.. lite små kul...:rofl:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Huh? Min pålle? Min tjockis? Nej, jag tror inte det.. om du inte sett oss på dressyrbanan :rofl: Lite otroligt. Hoppar knappt alls längre, även om han älkar det. Har inte tillgång till hinder, utan får bli mest grenar och sådär på hemmaplan.
Ska i och för sig nog iväg på terrängläger med kusen i år. Du kanske har något tips?! Får se om han klarar det med sina små ben.

Oooo?? Hööks? Kommit med i någon katalog? Någon som jag aknske har avundats den otroligt, äckligt snygga hästen i? Vet att jag sett en äckligt snygg i den, liknanade din.
PÅSEN?? Menar du att jag har din häst här hemma? utan att jag har märkt det?
 
Sv: Bilder från träning och tävling

oj oj nu blev det snurrigt..
så här jag har sett Dark_Iris när de tränat i mitt stall och eftersom hon sa att hon brukar va där på sommrarna tänkte ja att vi kanske kunde rida tillsamman i sommar då ja inte har några roliga att rida med där...

och sen ang hööks.. min häst china, svar med vit bläs..( på bilden ovan.. )hart vart modell i höökskatalogen MEN sen har även lite andra hästar i stllet (sämsholm) också vart med i katalogen och två av dem är dessutom med på hööks plastpåse (ett foto på två bruna hästar som busar/galopperar, alltså inte min svarta china utna två andrahästar) så nu redde vi ut det.. (dock heter china #china blue" i katalogen, tror det är 05s höstkatalog..så de skrev fel namn :devil: ) a hur som helst ja har inte vart på läger på Sämsholm utan har ju bar min häst där inackórderad men tänkte kanske va me på något läger iår.. får se.. men ja tror deras läger brukar va uppskattade så...

oj a rörigt det blev kanse bara e ja som är förvirrad :confused: :p
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Ja, klart vi kan rida ihop! Jag och en kompis kommer nog att bo därute typ i Juli skulle jag tro...
Vi får höras om det ;)

Ja... Nu blev det lite rörigt, men vad menar du att din häst heter? :p
Jga har länge varit nyfiken på din pålle... ser så fin ut. Vad har han gjort? Tävlat något?
 
Sv: Bilder från träning och tävling

jo min häst heter China, men i höökskatalogen står dt att han heter "china blue" vlket är fel fel fel... ja men det låter bra att rida ihp i sommar har ni stuga där eller så?
ja va ska man säga om China, underbar häst hingstig, känslig, bestämd, fjompig, nyfiken, enorma steg eh ja.. nä vi har inte tävlat.. det är förövrigt jag och min mamma som har honom tillsammans, hinner inte me annars.. han öär ganska efter utbildningsmässit då han blev botprioriterad som unghäst o vart sjuk mm.. men det tar sig.. nyss inhoppad och ganska nyss påbörjad att hoppas terräng, förra sommarnbörjade vi.. så ja långsamt men säkert går det frammp, nu ä han helt underbra men som sagt det är MYCKET häst att rida ihop :p
något annat du undrar bara att fråga på
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Tyckte väl att jag kände igen china :)
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Aha, okej, då förstår jag ;)

Japp, vi har en sommarstuga i Linesand, om du vet vart det är. Bortåt Näsbacka, men in på en sidoväg.

Ja... han ser riktigt fin ut iaf, hoppas ni kommit igång med hoppningen till sommaren då :)
Hur gammal är han?
 
Sv: Bilder från träning och tävling

haha, okej :p
Synd att jag inte har den katalogen :( Var det något speciellt ni visade upp? kanske någon bild som hänger kvar?
Men tycker ofta att hööks har rätt osmakliga saker, så också foton. De är ju inte där för att vara snygg, utan för att de ska visa upp deras saker. Så det är ju lite trist.
Tröttsamt när de skriver fel. Min veterinär har skrivit att min häst är född ett år tidigare än han egentligen är, på vaccinationsintyget. Sen har försäkringsbolaget skrivit att han är två år yngre... riktigt tröttsamt :p
men det är sånt som är, man får leva med det :)

Tror jag mailade någon angående ett sånt läger, men jag får se vart jag hamnar tillslut.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: Lady_S
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
941
Senast: Krumben
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: LiviaFilippa
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 536
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp