Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

My Beauty skrev:
vilken snygging:d

Hur hög var han sa du????

tävlas han annars?

Tackar!:bow:

Han är 17,1 hands, och det motsvarar 1,7526 m! Stor kille...

Han ägs av min chef, är avlad för hoppning men har tävlats i dressyr hela sitt liv. Varit jätteduktig upp tom MSV A (4th level här i Usa), men sen när det var dags att gå upp i FEI ville han inte längre.
Han har svårt för samlingen som krävs för de högre klasserna då han är byggd som en typisk hopphäst.

Så han fick stanna hemma när alla andra var iväg på tävling de senaste åren, tills jag började jobba där och chefen kom på den brillianta idén att låta mig hoppa honom istället! :idea:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Här kommer nya bilder på Molinna från Terrängträningen i Gärds igår! (jag rider inte, jag har tagit bilderna ;) )

PICT8571.jpg

PICT8572.jpg

PICT8573.jpg

PICT8575.jpg

PICT8576.jpg

PICT8577.jpg

PICT8578.jpg

PICT8579.jpg

PICT8581.jpg

PICT8582.jpg
 
Sv: Bilder från träning och tävling

MsMarvelous skrev:
Tackar!:bow:

Han är 17,1 hands, och det motsvarar 1,7526 m! Stor kille...

Han ägs av min chef, är avlad för hoppning men har tävlats i dressyr hela sitt liv. Varit jätteduktig upp tom MSV A (4th level här i Usa), men sen när det var dags att gå upp i FEI ville han inte längre.
Han har svårt för samlingen som krävs för de högre klasserna då han är byggd som en typisk hopphäst.

Så han fick stanna hemma när alla andra var iväg på tävling de senaste åren, tills jag började jobba där och chefen kom på den brillianta idén att låta mig hoppa honom istället! :idea:
okej för han är riktig snygg i hoppningen oxå..
står han i usa???
 
Sv: Bilder från träning och tävling

vilka härliga bilder...

snygg färg på pollen. hur gammal är den???

Vilkea härliga hinder skulle själv vilja testa på dom :love:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Hej hej! Här kommer ett inlägg från en dressyrryttare;) Som vart på fälttävlansläger!:p Fett kul!:rofl:

Å nu e min lilla älsklingsdam nedan dräktig med Qalle:) Bara så att alla vet;) Hihi...

Copyofbilder332.jpg


:bump:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Knapp lån

Min gamla tant med sonen på ryggen.

IMG_0400.jpg


Hade ingen terräng bild på Busan i datorn, men dock en gammal hoppbild. Hoppas den duger.

busan0001.jpg
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Hej!
Hur är det med Busan? Är hon bättre? Vad var det som hade hänt med henne?
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Busan har vi börjat sätta igång igen. Men på väldigt lång sikt. Var ingen muskelinflammation utan en muskel sträckning. Går två dagar med tömkörning vila tredje dagen med massage nu. Kommer att vara så några veckor till så vi får se ett resultat, mer än vad som är idag. Hon är hur pigg och fin som helst i ryggen nu, men säsongen är ändå borta för oss, så vi tar det lilla lugna för att få henne frisk och hålla resten av livet istället. Tävla kan vi göra nästa år.
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Nämen Bella! Det var längesen :D

Ska du starta i Bollnäs??
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Hehe Fio du har en bild som jag har tagit, från segersjö. snyggt ekipage:bump: :)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
427
Senast: hamilton1
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
843
Senast: Krumben
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 322
Senast: LiviaFilippa
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 986
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp