Bilder på era bomlösa

Sv: Bilder på era bomlösa

Jag har en likadan, ligger runt 5500kr om jag minns rätt :) Sen beror det väl lite på vart man köper med :p

KL

Så här ser min Hööksadel ut på och med mig i. Jag sitter riktigt hyfsat i den men en ny spansk Hidalgo är på väg från Österrike.

IMG_2091-1.jpg

Klar.jpg

Det är originalpadden från hööks fast jag har klippt av den precis under kanten där fickorna för illägen slutar så jag kan ha vanliga schabrak till. Sen så har jag även bytt ut och skurit om iläggen så att jag inte ska sitta så brett. Sen limmade jag fårskinn på fram och bakkanten för att det skulle likna en fårskinnspadd och för att dölja det jag hade klippt :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 187
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 771
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 503
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 352
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31