Bukefalos 28 år!

Bilder på klösmöbler

F

Fjunet

Skulle gärna vilja se bilder på era klösmöbler, så man vet lite vad som finns på marknaden :) Skriv gärna pris också.
 
Sv: Bilder på klösmöbler

Här är vår kisses klösmöbel, den är från Ellos och kostar 499 kr.
Är än så länge väldigt nöjd med den (den är precis nyinvigd för vi hämtade hem kisse i tisdags :) ), men som sagt den verkar bra och sen så är ju priset helt ok också!

Klösmöbel
 
Sv: Bilder på klösmöbler

Vår klösmöbel sjunger på sista versen (ja ni ser ju lutningen, vi har försökt skruva åt den men det går inte) men den har varit fin en gång i tiden:

klosmobel.jpg
 
Sv: Bilder på klösmöbler

Andra sidan ska bara stå mot en vägg, så där är nog inte så mycket att se ;)

Jag har den här, från samma ställe:

Zefir.jpg


(Inte mina katter dock)

Kostade 1895 med frakt, om jag minns rätt.
 
Sv: Bilder på klösmöbler

Måste vara jag som är dålig på att förklara: Jag hade velat se den från andra hållet, dvs med bollen och den höga pidestalen närmast kameran :)
 
Sv: Bilder på klösmöbler

Min (eller katternas) heter Zuska och kommer från Gibbon. Ser ut så här med ett stycka Yoga högst upp.

trad-3.jpg
 
Sv: Bilder på klösmöbler

900:-
Ganska billigt tycker jag, den är drygt 160 cm hög och väldigt stadig pga den stora bottenplattan.
Soffan längst ner ingick inte förstås.
 
Sv: Bilder på klösmöbler

Vi har en liten sånhär i vardagsrummet:

Bertik.gif


Den är utkiksplats (man ser de "viktiga" delarna av lägenheten om man sträcker lite på halsen). De leker herre på täppan hängade i trappan, och sover däruppe på dagarna. Dessutom är den strategiskt placerad i hörnet mitt i lägenheten, så den står på bästa klösläget. Kostade 500:-, och är betydligt bättre än liknande varianter från tex Gibbon.

I arbetsrummet har vi en hög klätterstolpe. Över två meter, utan hyllor eller annat "trams". De klättrar hela vägen upp. Det är ett hemmabygge, gick på runt 500:- (rep är dyrt, 75 meter behövdes).
Produkttest innan det är helt färdigt

Liten dam på hög höjd
 
Sv: Bilder på klösmöbler

Här är kissens träd:

trad.jpg


Det kostade 699 kr på extrapris, ordinarie pris 1295 kr. Jag köpte den på Djurmagazinet för två veckor sedan och på bilden är den helt nyuppsatt. Dock väldigt populär redan från första dagen! :D Nu är dock översta hyllan vriden lite mer mot fönstret. Eventuellt skruvar jag bort de runda tunnlarna senare nån gång, katten använder dem väldigt sällan och bara när man lockat in henne i dem. Och huset är jättetråkigt tycker hon. ;)

/Erica
 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 503
Senast: cili
·
Övr. Barn Jag gör en vild chansning då jag själv inte lyckas hitta en sådan bok. Min 10 åring ska få en faktabok med dinosaurier som är kopplad...
Svar
15
· Visningar
1 019
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
838
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp