JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Äh, jag skulle ha kollat här innan jag pm:ade dig
Det var därför jag skyndade mig på med bilden
Jag var faktiskt in här och läste men eftersom jag fick pm hann jag aldrig kolla på bilden. Först tänkte jag att det kanske var samma men sen tänkte jag att det inte var det för du borde veta att jag kunde tittat här först
Ojdå
gud så söt! Hon väger lika mycket som min papillon valp
Va söt hon är! har själv en likadan som nu hunnit bli 13år gammal, kommer från USA så är något mindre i modellen än vad din är! Lycka till
åh vad sööt
en liten hobbehund
åh!
Guuud så sööt..
söt
va sööt...
Hundhälsa
Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå.
Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Dagbok
Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Hundhälsa
Rubriken är något missvisande, men jag kom inte på något bättre. Ni får väl läsa vidare.
OBS!! Jag vet att ni inte kan ta detta...
Övr. Hund
Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Chat GPT
Gnägg Jag använder en del olika GAI till olika saker. Främst ChatGPT till text men jag tycker det är lite roligt att jämföra olika ibland med...
crazyrabbitlady
42 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Så fin, vad roligt! Welsh cob eller vad för ras? :)
Fjordfrälst
58 minuter sedan
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Vi fick tillökning på dygn 345, ett fuxsto med bläs och långa ben. Allt har såhär långt gått bra.
Känner oss otroligt tacksamma för att...
hamilton1
Idag kl 10:43
Svar: 94
Visningar: 10 082
Avel