Bilder på nya sadeln!

Bommen är ju normal mot vid, även om den ser smal ut där kåprona sitter så är det ju graderna på bommen som avgör hur pass vid den är. Lädret kommer ju att töja sig när man lägger den på hästen.
Men personligen så har jag slutat kolla på vidder, det är så extremt löjliga skillnader mellan märkena så det är omöjligt att säga något om hur vid en sadel eg. är bara genom att säga vid eller extra vid etc.
 
Då ska den ju passa. Svårt att "se" ngt på ett kort.
Du får återkomma sen när du provat den o ridit i den :)
 
Tycker du kan sälja den där supersnygga sadeln till mig för...jaa va ska vi säga...halva priset? ;)
 
Du kan få köpa min pessoa, den är också snygg! hästen fick ont i ryggen, men snygg är den! :p
:angel:
 
Hua, ont i ryggen..undrar just vad min sadelmakare säger om det :angel: Vad är det för storlek och bomvidd?
 
Vad vill du ha för den? (pm:a om du inte vill skriva det här.)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft ute många olika utprovare och provat väldigt mycket olika sadlar men ändå har det inte löst sig för mig och min häst. Hon...
Svar
8
· Visningar
2 194
Utrustning Dressyrsadel till KORT, något sväng rygg med mycket bog. Hästen har ks så det får absolut inte bli tryck på länden (L5-L7) Det mesta som...
Svar
11
· Visningar
1 439
Senast: Design05
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
5 605
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp