Bukefalos 28 år!

W

wickedman

Första gången jag lägger ut bilder på min häst här.. :) Lägger ut dem från en hemsida så man kan bläddra sig fram, har tyvärr inga hoppbilder på honom på datan, men det kanske kommer. Men han är ju en såkallad/blivande (hihi) hopphäst, så tråden fick ligga här!
Det skulle bara vara trevligt att höra era åsikter osv, själv så tycker jag ju han e en stjärna!

TACK! :)

http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id579468.html

:banana:
 
Sv: Bilder!

Ser riktigt fin och trevlig ut!
Vad är det för stm & ålder?

Går du på bollerup förresten?
 
Sv: Bilder!

yes jag går på bollerup. du med eller fd elev?

e.artist u.msv hopning ue.marino. eh sen kom jag inte ihåg vardu fråga men drar väl till med att han e född 96 och 163 cm hög! :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 837
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 877
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 718
Senast: IngelaH
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
2 689
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp