Bukefalos 28 år!

Bildfråga, vad är det här?

Blandrastik

Trådstartare
Var på en hundträff igår, där lite tjänstehundsarbete presenterades. Alla fick en nyckelring som ser ut som på bilden.
28876


Jag fattar bara inte vad det är, trodde först den var ett USB-stick. Det svarta man viker ut, högst i bild, är mjukt som en liten sudd. Sen kan man skjuta in plastbiten till höger i bild, så du skulle kunna hänga upp den typ mot nån liten kant eller så. Det är ju en nyckelring, så jag antar att ni kan ana storleken, men ungefär 5 cm.
Nån som vet? :)
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 303
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: Bapelsin
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 597
Hemmet Jag har ett litet fönster mellan sov/vardagsrummet och kokvrån som ser sådär lagom trist ut (precis som resten av lägenheten iofs, men...
Svar
14
· Visningar
2 115
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp